2.6

160 17 0
                                    

25/09/2017

Bilinmeyen Numara: Hata yaptım.

Bilinmeyen Numara: Çalışma ile başarının doğru orantılı olduğunu sandım.

Bilinmeyen Numara: Ne kadar çok çalışırsam, o kadar başarılı olurum diye düşünerek günden güne kendimi tükettim.

Bilinmeyen Numara: Bu süreçte aklımda olan tek şey bir baltaya sap olma isteğimdi. İşe yaramak istedim. Takdir görmek istedim. Ailemin bana bakıp gururla dolmasını istedim.

Bilinmeyen Numara: Çok şey istedim.

Bilinmeyen Numara: Çok şey için çalıştım.

Bilinmeyen Numara: Fakat içinde bulunduğum beden bana ihanet etti.

Bilinmeyen Numara: İnsanlar bana her çirkinsin dediğinde aklıma başarılı olduğum zaman suratlarının alacağı ifadeyi görme isteğim geldi ve sırf bunun için bile çalıştım.

Bilinmeyen Numara: Evet, bunlar için çalıştım... Hırsım, inadım, kazanma ve sevgi görme isteğim için çalıştım.

Bilinmeyen Numara: Kendim için değil.

Bilinmeyen Numara: Şarkı söylerken dolduğum huzur için değil. Rap yaparken kendimi tıpkı kraliçeymiş gibi hissettiğim o özgüven için değil. Söz yazarken yaratıcılığımla dolup taştığım için, dans ederken vücudumun her bir tarafını sarmalayan özgürlük duygusu için değil Yoongi.

Bilinmeyen Numara: Kendimi, günlerimin her saniyesini zehir eden insanlara kanıtlamak için çalışmışım bu zamana kadar. Bu bir hataydı.

Bilinmeyen Numara: Aslında yapmam gereken şey çok basitti.

Bilinmeyen Numara: Sevgiyle çalışmak. Hırs olmadan, saf duygularla çalışmak.

Bilinmeyen Numara: Başarılı olma değil, istediğim şeyi yapma isteğiyle dolmak.

Bilinmeyen Numara: Çünkü kendimi kanıtlamaya ihtiyacım yok. Ben çirkin olmadığımı biliyorum.

tryin' hard • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin