4.2

147 16 4
                                    

01/11/2019 • 03:19

Soyeon: Çok çalıştım, yemin ederim çok çalıştım.

Soyeon: Stajyerlik dönemlerimde insanların küçümseyici bakışlarına katlandım, kimseyi umursamadan kendimi müziğime bıraktım, onlara inat dans ettim.

Soyeon: Ama etrafımdaki asalaklara karşı ağzımı kapalı tutuşum buraya kadardı.

Soyeon: Gelen yorumlar, önceden yakınıma bile gelmeyen sasaengler, şirketin baskısı, grubun üzerimdeki sorumluluğu... Nefes alamıyorum. Karşılık alamadığımı gördüğümde severek çalışmayı bıraktım.

Soyeon: Bu bana stres olarak geri dönüyor Yoongi, bazen hareketsiz durduğum zamanlarda bile astımım tutuyor. Gerçekten nefes alamıyorum.

19/10/2019 • 12:49

Yoongi: Gece uyumayıp geç saatlere kadar  çalışırsan tabii ki söylenilen şeyleri ciddiye alırsın.

19/10/2019 • 14:02

Soyeon: Uyuyup uyumamakla alakası yok.

Yoongi: Ne olduğunu anlatmanı bekliyorum.

Soyeon: Artık konu yalnızca dış görünüşümden ibaret değil, sınırı aştılar.

Soyeon: Queendom yarışmasını kazanamadık. Sinirim kaybettiğimiz için değil. Şirkettekiler gözümün içine baktı ve gece gündüz duraksamadan üstünde çalıştığım şarkıya, sırf kazanamadık diye "Çöp." dediler.

Soyeon: Hangi aptal benim çalışmalarıma bu denli saygısızlık yapabilir? I-dle olmasa Cube batardı, buna rağmen şirket nasıl yeterince iyi çalışmadığımı ve verimsiz olduğumuzu söylemeye cesaret edebilir?

Soyeon: Ben kraliçeyim Yoongi, nasıl olur da bunu göremezler?

tryin' hard • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin