Hoofdstuk 1: De eerste dag

15 3 3
                                    

Ik maak me klaar voor de eerste dag van een nieuw schooljaar! De vorige jaren waren niet bepaald goed. "Kom je Bella?" Dat was mijn zusje Ella. Ze is altijd druk bezig om mijn leven zuur te maken en me voor schut te zetten. Waar was ik ook al weer mee bezig? O ja, ik vertelde dus hoe mijn vorige jaren in de basisschool een hel waren. In groep 1 bijvoorbeeld gingen we naar kamp en duwde iemand me in de modder. In groep 3 moesten we een tekening maken voor Valentijnsdag, en net dat ik eventjes weg was verscheurde iemand het. Maar dit jaar gaat alles goed komen. Althans, hoop ik.

Ik liep naar beneden en zag dat mijn moeder aan het slapen was! "MAM, WORD WAKKER!" "JE MOET MIJ EN ELLA NAAR SCHOOL TOE BRENGEN IN 5 MINUTEN!!" Op dat moment wou ik wel schreeuwen, en natuurlijk kwam Ella op dat moment. "Doe eens rustig zeg" zei ze. "Nee, als mama ons niet naar school toe brengt, komen we te laat!" zei ik gespannen. "Niet we, alleen jij" zegt Ella. Ik was lichtelijk in de war. "Hoezo alleen ik?" Ella zei:"omdat ik samen ga rijden met mijn vriendin Iris, doei loser!"
Toen ze weg waren wist ik echt niet wat ik moest doen, mijn moeder kon me niet brengen omdat ze echt te moe was, mijn vader was aan het werken dus was er nog maar één oplossing.

"HGG,HGG" ja, je hoort het goed. Ik moest rennen voor mijn leven. Gelukkig kwam ik onderweg een skateboard tegen, het enige probleem is dat ik niet kan skateboarden. Maar toch deed ik het. Nog geen 1 minuut zat ik op het skateboard en "PAF" daar ging ik. Ik gleed onderuit en had allemaal schrammen op mijn armen en benen.

Slechter kon niet maar ik kwam wel een jongen tegen. "Hey, gaat het wel?" Zei de jongen.
"J-ja, het gaat, je komt me bekend voor. Zit je op onze school?" "Ja!" Zei de jongen. "Hoe heet je?" "Noah, en jij bent Bella als ik het goed heb?" Ik knikte ja en samen gingen we naar school. Toch zat ik nog steeds onder de schrammen! Daar ging mijn "perfecte jaar."

Toen we op school aankwamen, waren de gangen natuurlijk helemaal leeg. "Nou, ik zie je nog wel eens Bella." Zei Noah. We zwaaide naar elkaar en rende naar onze les. Ik kwam het klaslokaal binnen en begon een hele speech van waarom ik te laat was maar... ik zat in de verkeerde klas! Ik kom de schaamte al voelen en liep snel weg. Gelukkig kwam ik later in het goede klaslokaal maar toen ik binnenkwam, staarde iedereen me aan met een serieuze blik. De lerares kwam naar me toe en vroeg:" leg maar is uit waarom je te laat ben?" "Omdat mijn moeder te moe was, mijn vader was aan het werken en ik had absoluut geen vervoer." Zei ik. Ik probeerde zo rustig mogelijk ergens te gaan zitten maar iemand stak zijn voet uit. En je raad het al, ik viel erover heen! Iedereen lachte me uit, behalve twee meiden. Hailey en Rosalie. Ze zagen er allebei aardig uit dus ik wou proberen vrienden met hun te worden in de pauze. Toen ik zat had iemand blijkbaar ook een scheetkussen neergelegd. Ik kon wel schreeuwen op dat moment, maar gelukkig ging de bel.

Heyy, dit is de eerste keer dat ik dit schrijf. Ik hoop dat je het leuk vindt. Geef dit een hartje en doe dit in je leeslijst, want ik post wanneer ik wil. Ik ben niet helemaal zeker :)
X Vivian

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 22, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

High Hopes [NOT COMPLETE]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu