i'll there for you in your darkest night

245 36 18
                                    

Merhaba hepinize, benim güzeller güzeli kızlarım. 💘

Biliyorsunuz ben bu hikayeyi seneler önce bitirdim ve kapağını kapattım ama sizin yazdıklarınızı gördükçe, attığınız mesajları gördükçe, anlatmam gereken şeyler varmış gibi hissediyorum. Benim karakter öldürmelerim ve yollarını ayırmalarım meşhurdur. Bunu sıkı takipçilerim bilir.. Bu hikayede Diana ve Harry yaşıyor. Mutlular, evliler. Güzel bir hayatları var.

Bazen durup onları düşünüyorum. Yaşadıklarını düşünüyorum. Kendi kendime kafamda onları mutlu edecek, güldürecek şeyler yazıyorum ama bunları satırlara dökmüyorum. Sizin yazdıklarını oturup baştan sona okuyunca Diana ve Harry'nin güzel günlerini sadece benim bilmemin haksızlık olduğunu düşündüm. Mesela kafamda Diana doğum yaparken Harry'nin doğumhanede bayıldığı bir sahne canlanıyor. Beraber güldükleri, beraber ağladıkları onlarca anı kurup duruyorum.

Bu hikayede ben de sizinle birlikte güldüm, sizinle birlikte ağladım. Bu yüzden kendimi size biraz borçlu hissediyorum. Sonuçta biz ortak birden çok duyguyu sizinle paylaştık. Kafamın içinde kurduğum birkaç anıyı da paylaşabiliriz herhalde, değil mi?

Çok değil, bir ya da iki tane ek bölüm yazmayı planlıyorum. Harry ve Diana o gün, o mezarın başında birbirleriyle yüzleştikten sonra hayat onlar için nasıl devam etti ben bunu biliyorum ve sizinle de paylaşmak istiyorum. Bir okuyucum vardı, bana mesaj atmıştı. Diana ve Harry hiç birlikte pamuk şeker yediler mi diye sormuştu. Bu soruya o kadar üzülmüştüm ki çünkü ben kafamda ikisinin pamuk şekeri yediği bir sahneyi kurgulayıp yazıya dökmemiştim... Zaten kendisine yazdım ama eğer bu satırları okuyorsan Büşra bir kere daha cevap vermek istiyorum, evet yediler.

Her şey akıp gidiyor. Zaman, kum taneleri gibi avcumuzun içinden bizim engelleyemeyeceğimiz kadar büyük bir hızla kayıp gidiyor. Harry ve Diana için zaman nasıl aktı, her şey değişirken sevgileri nasıl aynı kaldı bunu anlatmak istiyorum. Umarım siz de bunu merak ediyorsunuzdur ve okursunuz.

Son bir şey daha, bu hikayeyi hepinizin huzurunda yazdığım her yeni kelimenin mimarı olan giztpts 'a ithaf ediyorum. Sen olmasaydın, öyle bi' hevesle yazmaya başlayıp hiçbir dala tutunamayan kalbi kırık bir kız olacaktım ama sen vardın, iyi ki vardın, senin sayende kalbim her kırıldığında sığınabileceğim bir yuvam oldu. Ben birçok kurgu yazdım ve insanlar altında benim adımı gördü ama hepsinin altında senin adın da var. Yazdığım her kelimeyi sana minnettar olarak yazıyorum çünkü. Umarım hayatında her şey gönlünce olur ve her dokunduğun hayata bana kattığın kadar büyük şeyler katarsın. Seni seviyorum. ❤

🎉 panta rhei, panta khorei, kai udem menei | h.s hikayesini okumayı bitirdin 🎉
panta rhei, panta khorei, kai udem menei | h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin