grade 9-1

35 5 9
                                    

English Nobles Academy Classroom , 9-1 , 0940

" HA KO TEMBAK DIAA ! HA TEMBAK - TEMBAK ! HA LAGI SIKET JE TU DIA NAK MATI ! AISHHH DIA BAWAK TEAMMATE PULEKK HSKSHSJSH BODOE LAAA . "

gara - gara main pakji mobile , habis Alice mencarut kerana enemy yang agak setan tu .

UGHHH *ko main pakji kau tau sound dia mati cane en ?

" aku kalah . KAUUU , DASAR ABANG TAGUNA ! EIIII MENCI MENCI ! "

dia tarik aku jauh dari Alex , abang kembar dia .

" attention , to students in grades 9-1, please come to the office immediately . thank you . "

keluhan yang kuat dapat aku dengar dari mulut gang aku . AI MEAN , SAPE JE RAJIN SIAK NAK DATANG PEJABAT MASA CIKGU KAU TAK DATANGG .

" nevermind , weyh - weyh aque nak tanya siket alang - alang ni enn . sape tho korang punya tunang ? aku punya Adam Treis , senior kelas 11-1 . "

soalan yang baru Irene tanya buat aku terhenti seketika .

semua pelajar academy ni hanya boleh berkahwin dengan pelajar academy ni . itu peraturan paling penting dekat academy . ada beberapa sebab , satu ; pelajar academy terdiri dari golongan bangsawan . dua ; negara luar dan rakyat biasa tak tahu yang academy ni wujud . tiga ; hanya ada 5 keluarga sahaja dalam academy ni . sebab yang lain nanti aku cite .

" well tak lain tak bukan , crush aku sendiri yang jadi tunang aku HAHAHAHAH IM SO LUCKY YK ? "

best en dapat crush sendiri jadi tunang kau ? Isaac jadi tunang Lisa tahun lepas . dalam gang ni , Lisa dengan Alice je yang bertunang lepas lahir .

" Alice dengan Hendery , aku dengan Harvey . Evelyn , kau dengan siapa ? "

aku terfikir sejenak . mother tak pernah bagitau aku siapa tunang aku . even Olivia pon dah tau siapa tunang dia . kenapa aku tak tau lagi ?

" aku tak tau siapa tunang aku . lagipon bukan aku kesah pon siapa tunang aku . "

2 ayat yang aku balas cukup buat diorang shook .

" WHAT THE HELL ? CAMNE KAU TAK TAU THO ? "

" MOTHER TAK NAK BAGITAU KE ? "

" ANDREW SENDIRI DAH TAU DIA PUNYA TUNANG SIAPA , MACAM MANA KAU BOLEH TAK TAU ? "

" weit- ada few senior kita yang belum bagitau tunang dia siapa . "

EYHH , SUME BENDA KAU TAU EN OLIVIA ? HSJSHSJSHS

" HAAA , ABANG SEDARA KAU KAN OLIVIA ? DIORANG TAK BAGITAU LAGI EN ? "

neh whatever , ko pikir aku kesah ? tapi seingat aku , dorang berdua leader academy . EH LANTAK LA PAHAL AKU NAK KESAH PULAK .

" HA DAH , TAYAH PIKIR PASAL TUNANG AKU LAGI . DAH SAMPAI PEJABAT DAH ! "

kalau boleh , aku memang tak nak diorang tau siapa tunang aku . i like to keep secrets okay .

ENA Office , 0950

" okay good , all of you arrived . i want to talk about your attitude these days . it's very bad . i hope all 10 of you can improve it before the final exam . if it only get worse , i may be thinking of giving you all the punishment . now , dismissed . "

PALE OTAK AH , PENGETUA PANGGIL SEBAB TU JE KE SIAK . DAH LA PEJABAT DENGAN KELAS JAUH .

" yes your highness , we understand it very well . "

Andrew cuba buat muka semanis mungkin lepas jadi wakil untuk bercakap . dia tengah sabo tu , jangan main - main dia garunk wo .

" WEYH DASAR PENGETUA JAHAT , BODOE LA PENAT ANJIR AKU DATANG SINI , INGATKAN DIA NAK BAGI CUTI KE APE KE ! "

and yes tu suara Andrew yang tengah nak mencaruts .

ENA Classroom , 1005

" woi , pinjam buku kau jap . kau dah siap en keje math ? "

Luis yang sememangnya aku rase pemalas nombor satu dalam kelas ni tiba - tiba rajin buat homework walaupon dia meniru . amende tah yang rasuk dia pon aku tak tau .

" UWEUUU , LUIS BUAT HOMEWORK TAPI MEMANG TAK LA AKU NAK BAGI KAU BUKU AKU . "

Mark ; laki kedua paling jahat dalam kelas ni memang tak pernah jadi budak baik .

" Andrew , Oliver , kau sini jap . SAPE YANG BAIK HATI BAK MALAIKAT YANG CONTENG MEJA AKU ? "

Andrew ; ketua kelas paling setan aku pernah jumpa . Oliver pulak ; laki paling fake aku pernah kenal .

" bukan kitorang , Alice , Lisa dengan Olivia yang conteng meja kau Irene . "

diorang cakap macam takde perasaan . aku tapaham macam mana budak junior tergedik - gedik kat diorang .

" setan mane yang panggil nama aku ? "

and tu perkara normal untuk kitorang bergaduh sebab perkara kecik .

okay sekarang biar aku introduce classmate aku .

classmate aku ada 10 orang termasuk aku .

first - aku ; Evelyn Frost
second - Andrew Frost

Andrew abang tiri aku tapi dia treat aku macam aku adik kandung dia dan layanan dia sedikit setan same macam diri dia .

third - Olivia Ruby
forth - Oliver Ruby

diorang kembar plus royal family of England . aku rasa aku dah bagitau en yang pelajar academy golongan bangsawan ?

kalau korang perasan , Andrew cakap ' your highness ' bila dia bercakap dengan principal . principal academy ni , King of England . jadi dont pelik pelik okay :3

fifth - Irene Harris
sixth- Mark Harris

sepupu dan diorang berdua famous gila dekat media social . Irene perempuan paling bising dalam group aku tapi dia baik okay .

seventh - Alice William
eight - Alex William

another pair of twins , dua - dua pro gamers , jarang tak pro . author pon terciduk bila main pakji .

ninth - Lisa Treis
tenth - Luis Treis

another pair of cousins pulek . perangai dorang bagai langit dengan bumi . Lisa rajin , Luis pemalas .

personality aku masih dirahsiakan . agak - agak boleh teka tak ?

see you in next chapter !

𝕿𝖍𝖊 𝕷𝖆𝖘𝖙 𝕳𝖎𝖉𝖉𝖊𝖓 𝕯𝖊𝖘𝖈𝖊𝖓𝖉𝖆𝖓𝖙 .Where stories live. Discover now