🦋Rooftop🦋

206 36 4
                                    

Ka rilru buai nuai karah chuan ka biangah ka mittui te chu an luang thla ngaih ngaih a. Ka thiantha ber min duhtu thian chu ka duh a ni si a, ani lah chuan engmah a hre silo.

Hnunglam a pen thawm lamah chuan ka lehhawi a, Jimin! Ka mittui chu tuai hul thuai thuai in a aw ngaihnobei zet chuan mi rawn bia a

Jimin
Tap mah ta che, i tap hmel hmuh ka duh lo a nia.

Damdiai a mi biak chuan ka lungte chu chak tak in a ti phu a.

Y/n
Jimin-ssi...

Thuruk tamtak sawi chhuah chak nei niawm tak in a nui suk a.

Y/n
Kookie hi ka best a nia, hetiang hian ka tan feelings a neih ka ring ngai lo, a rilru tih nat sak ka duh lo asin.

Jimin
A duh che tih chu member dangte pawn kan hai lo asin, chuvang chuan ka feelings ka thup...

A chawl dat a, kiai sak in a sawi zawm lem lo. Jimin-ssi, ka tan feelings i nei ve ani tihna em ni? Min duh leh hmangaih thu i ka atang a hriat ka chak takzet, mahse a chhun zawmna chuan ka thinlung a khei ngei mai.

Jimin
Kookie nen hlim taka in awm ka beisei.

Kalsawn mai a tum vang chuan a banah chelh ding in zamna in mi rawn tuam chhah nghal vek. A mitah tak en chung chuan

Y/n
Jimin-ssi, ka hmangaih che asin.

A ban ka vawnna kut chu a kut lum thar thar a hum vang vang in a kiai leh sak a mahse hawi pawh rawn hawi chhuak ta lo chuan muang chang chuan ka kut chu a thlah riai riai a. Nilo, Jimin-ssi min kal tir thei lovang, ka mittui bawk chu dan rual loh in an luang a.

~k.

A sad nghal em em ringawt tih chu ka hria mahse happy ending aw. Next a mi tur hi chu in miss phal ka ring lo🤭
Chuan khawngaih a min vote leh comment sak ka beisei💜

The Man That I Loved (mizo) #completeWhere stories live. Discover now