🦋Dineout🦋

471 45 1
                                    

BigHit Entertainment hnuai a mahni a solo thin ka ni a, Kang Y/n ka ni.

BTS Army zing a mipakhat ve mai ka ni bawk. Bias kan nei theuh ang hian Park Jimin hian ka rilru a luah hneh em em a, chumai bakah Jungkook nen entertainment khat hnuai a awm na na na chu kan inkawm rual hle a mahse hmeichhe rilru sawi chhuak zen zen mi ka nih loh vangin Jimin lak a ka feelings chu ka zep tlat a.

Kookie(Jungkook) nen a kan inkawm ngeih em vangin BTS member dangte pawh in min enhrang bik hauh lo, an thian tha tak angin min en a.

BTS te nen kan inkawm khawm chang chuan Jimin ka mipa vei em em ka duhzia ka hmel leh chezia a alan chhuah mai loh nan ka thinglung chu thunun ka tum nasa thei hle a, amah en chung a biak chu sawi loh biak pawh ka be hmasa ngam lo.

Tumkhat chu Kookie hi ka thian tha ber a ni a, hriat ve a phu mai bakah hma min lak pui thei ang tiin rilru ka siam fel a. Chutia ka inngaihtuah neuh neuh lai chuan phone call dawng in Kookie a ni

Y/n
Hello!

Jungkook
Y/n keimah Kookie, dineout ang.

Y/n
Dineout...

Jungkook
Ka hmanlo ti reng reng suh, ka lo hruai ang che, lo in siam la.

Thudang ka sawi ve hma hauh chuan call chu a off ta hmak mai. Hepa hi chu a hahthlak a ni.

Dineout tur chuan kawrfual khup chen vel senno nalh tak, pheikhawk sang ve euh silver rawng leh make-up tlem chu in bel in ka sam chu ka thlah thla tawp a. Kookie chuan a sawi ang ngei in min lo lam a.

~k.

Ngaihnawm ti tak a a chhunzawmna lo chhiar zel tur in ka sawm a che🤗
Chuan khawngaih a min lo vote sak tur in ka sawm nghal bawk a che💜

The Man That I Loved (mizo) #completeWhere stories live. Discover now