1.

155 11 6
                                    

Flashback - 1. 5. 1939

Faith

"Harolde Edwarde Stylesi, berete si zde přítomnou Faith Moorovou za svou právoplatnou manželku? Budete ji ctít a milovat, v nemoci i ve zdraví, dokud Vás smrt nerozdělí?" zeptal se kněz Harryho, který se na mě usmíval.
"Ano!" odpověděl Harry a jemně stisknul moji ruku. Měla jsem v očích slzy štěstí.
"A Vy, Faith Moorová, berete si zde přítomného Harolda Edwarda Stylese za svého právoplatného manžela? Budete ho ctít a milovat, v nemoci i ve zdraví, dokud Vás smrt nerozdělí?" položil kněz stejnou otázku i mně. S odpovědí jsem nečekala ani minutu.
"Ano!" usmála jsem se na Harryho.
"V tom případě, si prosím vyměňte prstýnky a Harry, můžete políbit nevěstu!" uculil se na nás kněz. Harry mi navlékl na levý prsteníček krásný, stříbrný, snubní prstýnek. Já udělala to samé. Nestihla jsem se na něj ani podívat. Harry mě rychle chytil za zátylek a vášnivě políbil. Položila jsem mu ruce za krk a přitáhla si ho ještě blíž. Líbal mě jemně, jako by se bál, že se rozpadnu. Odtáhla jsem se a podívala se do jeho nádherných smaragdů
"Miluju tě, Faith." zašeptal mi na rtech a pousmál se.
"Já tebe, lásko."
"A nyní Vás prohlašuji za pana a paní Stylesovi." prohlásil kněz.
"Moc Vám gratulujeme!" zajásala Lili, moje starší sestra, a pevně mě objala. Jakmile mě pustila a přemístila se k Harrymu, skončila jsem v náručí Louise.
" Jste nejkrásnější pár, jaký jsem kdy viděl!" prohlásil vesele Harryho nejlepší kamarád.
"Moc děkujeme!" odpověděl Harry, a podával si s Louisem ruku. Jelikož se všude válčí, měli jsme svatbu jen ve čtyřech. Ale nám to tak vyhovovalo. Nechtěli jsme nic velkého.
"Ani jsem ti neřekl, jak si nádherná nevěsta..." zašeptal mi Harry do ucha, když jsme šli ruku v ruce do našeho malého domečku, který stál na kraji Doveru, s nádherným výhledem na pobřeží Anglie. Uculila jsem se. Měla jsem na sobě úplně obyčejné, bavlněné, bílé, dlouhé šaty na ramínkách. Dole kolem sukně jemné, květinové volánky. Svoje dlouhé, hnědé vlasy jsem měla spletené do krásného, volného drdolu. V nich byl zapletený bílý, sedmikráskový věneček.
"Děkuju." zašeptala jsem a sklopila pohled. Zčervenaly mi tváře. Pořád si nemůžu zvyknout na komplimenty od tak šarmantního, krásného a dokonalého muže, jako je Harry. Od mého muže...
Došla jsem do naší malé kuchyňky a zastavila se. Harry si mě k sobě otočil, dal mi prst pod bradu a jemně mi ji zvedl.
"Miluju, kdy se červenáš. Jsi neskutečně roztomilá." uculil se a sklonil se pro polibek. Postavila jsem se na špiky a přitáhla si ho blíž k sobě. Zasmála jsem se mu do rtů a jemně avšak vášnivě ho políbila.
"Jsem neskutečně šťastný chlap..."

"Připravila jsem nám něco malého na zub." řekla jsem s úsměvem, když jsem nesla do obýváku konvičku s čajem a Harry tác plný sušenek a sladkých dobrot. Postavili jsme to na stůl a posadili se na náš malý gauč. Louis a Lili seděli ve dvou zbylých křeslech. Popřáli jsme si všichni dobrou chuť, Harry mi dal eskymácký polibek a pustili jsme se do jídla.
"Moc Vám děkujeme...za vše." loučíme se večer ve dveřích s Louisem a Lili.
"Bylo nám velkou ctí, být Vám za svědky." řekl Louis. Harry se usmál, dal mi ruku kolem ramen a kývl. Lili nám zamávala. Louis si jetě podal s Harrym ruku a také se otočil na odchod. Podívala jsem se nahoru na mého muže. Ten shlédl na mě a uculil se.
"Tenhle úsměv znám, co máš za lubem?" zeptala jsem se s úsměvem a přimhouřila na něj oči. Harry se ušklíbl, až mu vyskočil dolíček. Sklonil se a vášnivě mě políbil. S radostí jsem mu polibky vracela. Dal ruce na můj pas a zatlačil mě do domu. Nohou zavřel hlavní dveře a mě vyzvedl do vzduchu. Rychle jsem mu obmotala nohy kolem jeho pasu. Harry mě chytil pod stehny a rozešel se se mnou do schodů.
"To uvidíš..." zašeptal mezi polibky, když otevíral dveře do naší ložnice.

Ahoj! Moc Vás všechny vítám u mého nového příběhu. Tady nad tím chci strávit více času, chci aby byl pořádně promyšlený. Harryho mám moc ráda, takže se budu snažit. Pokusím se přidávat kapitoly každý týden.
Budu velice ráda za follow a hvězdičku. Moc to pro mě znamená
...
Mějte se hezky a buďte všichni zdraví!🖤 to je teď to nejdůležitější

Faithfulness - H. S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat