5.

127 10 5
                                    

Flashback - 31. 1. 1940
Faith

"Harry? Kdepak jsi?" zavolala jsem do patra, když jsem dole v kuchyni zhasínala poslední svíčku.

"V koupelně!" ozvala se mi odpověď během pár vteřin. Rozešla jsem se po schodech nahoru. Vešla jsem do naší ložnice a rovnou si to mířila ke dveřím do koupelny. Opřela jsem se o futra, založila jsem si ruce na hrudi a s úsměvem ho pozorovala. Harry stál před zrcadlem, které vyselo nad umyvadlem, a holil si svoje třídenní strašně. Hned co mě zpozoroval, položil žiletku na umyvadlo a usmál se na mě.

"Co tak koukáš?" uculil se a ručníkem si stíral z tváří zbytky holící pěny. Pokroutila jsem hlavou a pomalu se rozešla k němu. Stoupla jsem si před něj, obmotala mu ruce kolem pasu a položila jsem si hlavu na jeho vypracovanou hruď. Harry odložil ručník, co měl celou dobu přehozený přes levé rameno, na komodu vedle umyvadla a pevně mě uvěznil v jeho příjemně teplém objetí. Vydechla jsem přebytečný vzduch, o kterém jsem nevěděla, že ho vůbec zadržuji.

"Moc tě miluju, Harry." zamumlala jsem mu do hrudi. Dal mi polibek do vlasů, a ještě více mě stisknul.

"Já tebe víc, Faith."

"Pojďme si lehnout." zvedla jsem hlavu a usmála se na něj. Uculil se na mě a věnoval mi ještě malinkatou pusu na nos. Zakřenila jsem se a natáhla se pro polibek. Harry mi s radostí vyšel vstříc. Začal se mnou couvat do ložnice. Zasmála jsem se mu do rtů a obmotala jsem si ruce kolem jeho krku. Stoupla jsem si na špičky, abych se nemusela tak natahovat. Harry se sklonil, chytil mě pod stehny a vysadil na sebe. Došel se mnou k posteli a jemně mě na ni položil. Rychle jsem nás přetočila a sedla si na jeho klín. Harry zalapal po dechu, pootevřel jeho nadýchané, růžové rty a zaklonil slastí hlavu. Sklonila jsem se k jeho nádhernému krku a přisála se na něj.

"Faith..." zasténal a přitáhl si mě ještě víc na sebe.

"Ne - nechtěla jsi jít s - spát?" zeptal se mezi vzdychy. Přestala jsem mu dělat znaménko lásky a znovu se posadila. Podíval se na mě pohledem, který říkal, že není vůbec spokojený, že jsem přestala. Ušklíbla jsem se.

"Máš pravdu. Jdeme spát." slezla jsem z něj na svoji stranu postele, vlezla si pod teplou peřinu a otočila jsem se k němu zády.

"Co? To mě tu vážně necháš takhle?" zeptal se nevěřícně a otočil si mě čelem k sobě. Ten jeho výraz, vážně jsem zadržovala smích. Schovala jsem si obličej víc pod peřinu a začala se hihňat. Harry na mě jen nevěřícně koukal s otevřenou pusou. Otočila jsem se a zhasla lampičku na svém nočním stolku.

"Dobrou noc lásko..." zašeptala jsem svůdně, věnovala mu jemný polibek na tvář a znovu se k němu otočila zády. Harry hraně zalapal po dechu. Tohle naše škádlení miluju.

"Potvoro provokatérská!" zamumlal si sám pro sebe. Uculila jsem se a zachumlala se pořádně do peřiny. Harry ještě chvíli brblal, ale stejně se ke mně přitulil. Přitáhl si mě k sobě, dal mi ruku kolem pasu a hlavu si položil do prohlubně mého krku.

"Stejně tě ale miluju." zamumlal a vtiskl mi na něj sladký polibek.

1.2. 1940 - Harryho narozeniny

Ráno jsem se probudila dřív než Harry. Opatrně jsem se otočila a podívala se na jeho andělskou tvář. Milovala jsem ho...to, jak mu jeho hnědé kudrlinky spadaly do jeho nebesky hebké tváře. To, jak se jeho plné rty pootevřou při každém výdechu. To, jak se mu při každé špatné myšlence objeví mezi obočím malá vráska. Usmála jsem se sama pro sebe a jemně ho políbila. Trochu se pomrvil, ale spal sladce dál. Nenápadně jsem se snažila vylézt zpod peřiny. Mé bosé nohy se dotkly studené podlahy a mé tělo pokryla husí kůže. Opatrně, tak abych ho nevzbudila jsem se snažila dostat ke dveřím. Potichu jsem za sebou zavřela a rozešla se po schodech do kuchyně. Vešla jsem dovnitř a otočila se směrem k lednici.V ní jsem vzala dvoupatrový, piškotový dort s čokoládovou polevou, který jsem pekla tajně po nocích. Nahoru jsem ještě šlehačkou napsala Harry 23 a ozdobila ho pár srdíčky. Hned, co jsem měla hotovo jsem se pustila do přípravy snídaně. Připravila jsem si pánev, dala na ní trochu oleje a přihodila jsem jemně nakrájenou cibulku. Hned, co trochu zhnědla jsem rozbila čtyři vejce a přihodila to k tomu. Mezitím mi dovařila voda na čaj, tak jsem jen zalila konvičku s černým čajem, přidala jsem lžičku cukru a přikryla ji. Do skleničky jsem Harrymu nalila ještě trochu pomerančového džusu. Postavila jsem to na tác a vajíčka přihodila na talířek. Nakrájela jsem mu k tomu ještě kousek domácího okurku, rajčete a mrkve. Na pánvi, kde ještě před chvíli sídlila míchaná vajíčka, jsem přidala tři kousky slaniny a trochu ji osmahla. Položila jsem to na kraj talíře, dala mu tam krajíc chleba a rozešla se pomalu zpět do ložnice. Nohou jsem si pootevřela dveře zrovna ve chvíli, kdy se Harry začal probouzet. Protřel si ospalé oči, protáhl se a posadil. Rozhlédl se po místnosti a hned co mě spatřil mezi dveřmi se na mě vřele usmál. Peřina mu sklouzla z hrudi k jeho klínu a já měla dokonalý výhled na to andělské tělo. Uculila jsem se a pomalým krokem, abych nic nevysypala, se rozešla k jeho straně postele.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 29, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Faithfulness - H. S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat