A táborozás

111 2 0
                                    

Régen történt, egy iskolai táborban. A Mátrába ment egy osztály 2 napos kirándulásra, elég szépen telt a nap, majd meghúzódtak egy előre berendelt szálláson. Az igazság az, hogy nem csak egyedül voltak ott. Egy másik iskola tanulói is ott töltötték az éjszakát, csak a szálló másik felén. Éjszaka sokáig fent volt mindenki, szokás szerint, de kb hajnali 3 körül már mindenki nagyban szunyált. Volt egy srác, neve nem jut eszembe. Furcsa hangokra kelt fel, valakik valami idegen nyelven kántáltak, gondolta, a szomszéd lakók. Tűz fénye villant be az ablakon, szóval kiugrott az ágyból és kinézett. Valóban a szomszéd túrázók voltak kint, akik egymásután kötözték ki osztálytársaikat és égették meg, az oktatókat sem kímélték. A srác felébresztette 3 szobatársát, hogy ők is nézzenek ki. Nehezen hitték el, amit látnak, rögtön telefonálni akartak, de valaki lenyúlta a mobilokat, amíg aludtak, ráadásul az ajtót is bezárták. Próbáltak kitörni, közös erővel is, de nem tudtak menekülni, az ablakon másznak ki, azt pedig rögtön észreveszik, mert csak pár méterre voltak azok a k*csögök. Egész éjszaka ez ment, ők pedig próbáltak kitörni, de hiába.
Végül eljött az idő, jöttek értük. Próbáltak ellenkezni de nem sikerült. Lassan, kínozva égették őket.

Iskolai rémtörténetek [18+]Where stories live. Discover now