EP 1: MANGSA BOMOH

114K 246 5
                                    


Anis Suraya seorang guru. Di kampung dia lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Anis. Satu pengalaman hitam yang berlaku ke atas dirinya sejak beberapa bulan yang lalu dan berterusan. Ianya berlaku kerana kesilapannya sendiri dan tertunduk kepada seorang bomoh.

Kisahnya begini dia mendengar cerita yang suaminya ada menjalinkan hubungan dengan seorang ustazah di sekolahnya. Suaminya seorang guru di sekolah menengah di Johor dan Anis di Kedah. Dia berkelulusan ijazah dari universiti tempatan sedangkan Anis cuma guru maktab sahaja. Dia tanpa usul periksa terus mempercayai cerita tersebut. Dia cuma terbayangkan nasib anaknya Atan. Dia pun boleh tahan juga dari segi rupa dan bentuk badan kerana anaknya dahulu menyusu botol. Cuma biasalah lelaki walau secantik manapun isterinya, tetap akan terpikat dengan orang lain, fikir hatinya.

Diam-diam dia telah pergi kerumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakannya di sekolah. Dia pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya. Pak Itam adalah seorang bomoh yang tinggal di kampung seberang, jadi tentulah orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengannya. Di situlah bermulanya titik hitam dalam hidupnya hingga dia berubah. Pak Itam mengatakan bahawa suaminya telah terkena buatan orang dan menyuruh Anis meminum air penawar untuk mengelakkan dari terkena sihir wanita tersebut. Selepas kira-kira lima minit meminum air penawar tersebut kepala Anis menjadi ringan dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba.

Pak Itam kemudian mengarahkan Anis berbaring menelentang di atas tikar mengkuang di ruang tamu rumahnya dan mula membacakan sesuatu yang tidak Anis fahami dan menghembus berulang kali ke seluruh badan Anis. Saat itu Anis masih lengkap berpakaian baju kebarung untuk kesekolah pada petangnya. Selepas Anis berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga dia merasakan tangan Pak Itam bermain-main di butang baju kebarungnya. Dia tidak berdaya berbuat apa-apa melainkan berasa ghairah yang amat sangat dan amat memerlukan belaian lelaki. Kedua-dua buah dadanya terasa amat tegang di bawah bra dia. Putingnya menonjol, dan celah kemaluan dia terasa hangat dan mula becak.

Anis dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal sambil membetulkan tudungnya dan seterusnya menanggalkan pakaian Anis satu persatu. Setelah Anis berbaring tanpa sebarang pakaian kecuali tudungnya, Pak itam mula menjilat bahagian dada Anis dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus. Ketika itu Anis terasa amat berat untuk membuka mata.

Setelah dia mendapat sedikit tenaga semula Anis berasa sangat ghairah dan kemaluannya sudah mula banjir. Anis berdaya menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada dicelah kelengkang Anis. Anis menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatannya lidahnya masuk lebih dalam lagi. Anis mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam. Alangkah terkejutnya dia apabila aku membuka mata dia terlihat dalam samar-samar itu dua lembaga lain sedang duduk bersila menghadap dia dan memandang Anis dengan mata yang tidak berkedip. "Cikgu" tegur seorang lelaki yang masih belum Anis kenali duduk di sebelah kanan badannya yang telanjang bulat. Setelah dia amat-amati barulah dia kenal, "Leman" detik hatinya. Leman adalah anak Pak Semail tukang kebun sekolahnya yang baru sahaja habis peperiksaan SPMnya. Anis agak kelam-kabut dan malu. Dia cuba meronta untuk melepaskan diri dari genggaman Pak Itam. Menyedari yang Anis telah sedarkan diri Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang Anis dan bersuara. " Tak apa Cikgu, diorang berdua ni anak murid saya" ujarnya sambil jarinya mengulit-ulit sambil menggosok kemaluan Anis yang basah bencah.

Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Anis ke bantal. Anis seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangagnya tanpa di suruh. Dia memejamkan mata semula. Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Anis dan diletakkanya ke atas bahunya. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Anis juga ternaik sekali. Pak Itam mula menjilat semula bibir cipap Anis dengan rakus dan terus di jilat sehingga keruang antara cipap dan duburnya. Apabila lidahnya yang basah itu tiba di bibir dubur Anis terasa sesuatu yang menggelikan berlegar-legar di situ. Dia merasa kegelian serta nikmat yang amat sangat.

Pak itam melodehkan kain pelikatnya tanpa Anis sedari, dengan kedua belah kakinya di bahunya pak itam menyelitkan kepala zakarnya kecelah rekahan bibir cipap Anis. "Cikgu tahan sikit ye.."Pak itam memujuk Anis sambil batang zakar mula menyelusup masuk, Anis seperti orang bodoh hanya mengangguk.

CIKGU MAIN BOMOHWhere stories live. Discover now