Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Anis. "ARRrgggghhggh" Anis terjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadanya keatas."Jangan kemut teran sikit" arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Anis. Setelah aku meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam dubur Anis. Anis melihat Leman dan Ramli sedang meramas sesuatu di dalam seluar masing-masing.
Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga dubur Anis. Dia berhenti disitu.
" Sekarang Cikgu merangkak keliling bara kemenyan ni tiga kali" arahnya sambil zakarnya terbenam kemas dalam dubur Anis. Anis sekarang seakan-akan binatang berjalan merangkak sambil zakar Pak Itam masih tertanam kemas dalam duburnya. Pak Itam mengikut Anis bergerak sambil memegang pinggangnya. Kedua-dua murid Pak Itam telah mengeluarkan zakar masing-masing sambil melancap. Anis berasa sangat malu tetapi terlalu nikmat. Zakar Pak Itam terasa berdenyut-denyut dalam dubur Anis. Anis terbayang wajah suamiku seakan-akan sedang memerhatikan tingkah lakunya yang sama seperti binatang itu.
Sambil Anis merangkak sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Anis mengerang kesedapan. Setelah selesai tiga pusingan Pak Itam menyuruh Anis berhenti dan mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju.
Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik tudung Anis kebelakang seperti peserta rodeo. Anis menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggung Anis keatas dan kebawah. Tiba-tiba Anis rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya. Banyak sekali ku rasakan cecair tersebut. Anis memainkan puting susunya dengan jarinya sendiri sambil pak Itam merapatkan badannya memeluk Anis dari belakang. Tiba-tiba sisi sebelah kiri pinggang Anis pula terasa panas dan basah, Leman rupanya terpancut. Ramli merapatkan zakarnya yang berwarna unggu ke sisi buah dada Anis dan terpancut membasahi hujung puting Anis. Anis terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks. "Arghhhhhhhrgh" Anis klimaks sambil tertiarap di atas tikar mengkuang. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggung Anis..
"Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib" Katanya sambil melondehkan kain pelikatnya. Anis masih lagi tertiarap dengan tudung kepalaku sudah terlondeh hingga ke leher. Anis merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula. Setelah itu Anis melihat kedua orang muridnya bangun untuk pulang. Setelah mengenakan kain batik lepas menyelimuti badannya yg masih meniarap dan dua orang murid pak itam bersedia untuk pulang setelah Anis dimalukan begitu rupa, Pak Itam berpesan.
" Malam karang datang lagi, bawak sedikit beras bakar". Anis meniarap seperti orang bodoh, dan mereka terus menuruni tangga rumah Pak itam.
Anis melihat pak itam tesengih padanya sambil dia mengurut batang zakarnya. "Cikgu kena disepuh lagi ni,kemaluan cikgu masih di tutup sihir yang agak kuat. Benda ini akan bertahan 5 tahun kalau tak dirawat kalau dirawat akan abil masa yg agak lama juga dalam 2 bulan macam itu.."Pak itam menerangkan pada Anis sambil tangannya menyelusup kebawah batik lepas yg menutupi punggung Anis. Jemarinya mengusap permukaan kemaluan Anis yg becak dengan cecair syawatnya. Anis yg sudah hilang daya utk berfikir cuba merenggangkan pehanya apabila telapak tangan pak itam meramas kemaluan Anis.
Kain batik lepas yg menutupi punggung Anis dilepaskan pak itam. "Cikgu tunggeng sikit,pakcik nak sepuh ni.." Anis mengangkat punggung dan pak itam meletakkan bantal di bawah perut Anis sambil dia mengangkang setengah berlutot diatas punggung Anis lalu mengarahkan Anis meniarap lagi. "Buka peha cikgu.."Pak itam mengarahkan dan Anis dengan taat merenggangkan kelangkangku.
Anis merasakan kepala zakar pak itam menyondol nyondol bibir cipapnya utk masuk, Jari nya menyentuh bibir cipap Anis dan menyelaknya lalu dia rasakan kepala zakar Pak Itam masuk membelah kemaluan Anis.
"Ergghh.. Perlahaan pakciik.." Anis mengerang sambil mengetap bibir menahan perih. Pak itam mengelus punggung Anis dan memajukan kepala zakarnya di hadapan rongga kemaluan Anis.
" jangan kemut, nanti susah nak masuk ni cikgu.. Tahan sikit iye cikgu.." Pak itam memujuk Anis sambil batang zakarnya di henjut perlahan lahan menyelusuri rongga kemaluan Anis. Kedua belah lutot pak itam bertongkat di kiri kanan punggung Anis dengan zakarnya semakin dalam dihunus, pak itam melumur minyak di kedua belah tapak tangan nya dan mencakup kedua belah buah dada Anis.
"Angkat dada sikit cikgu.."Sambil mengarah Anis tangannya meramas ramas buah dada Anis yg licin berminyak, puting tetek Anis di sepit celah jarinya dan di pelintir. Anis yg merasakan keghairahan tidak menyedari tikaman zakarnya sudah santak kepangkal. Sambil menghenjut zakarnya keluar masuk kemaluan Anis, Tangannya sibuk meramas buah dada Anis. "Kemut kuat kuat cikgu .."tanpa di suruh pun Anis sudah mengemut batang zakar Pak Itam dari tadi.
"Arggghh.. Pakciiik.." Anis menjerit di saat kemaluannya mengemut kuat memancutkan cecair orgasma kali kedua hari itu membasahi batang zakar bomoh tua yg terpacak kemas didalam liang cipap Anis. Pak Itam menhentikan henjutannya memberi Anis peluang bernafas. "Hmmm Cikgu penat?Biasalah kalau berubat memang macam ni.. Kena selalu di sepuh barulah mujarab .." Anis hanya mengganguk mengiyakan kata katanya.
Setelah 5minit berehat sambil tangannya tak lepas dari menguliti buah dada Anis, dia memompa kembali kemaluan Anis. Zakar pak itam mengenjot kemaluan Anis semakin laju dan kuat dengan Anis cuba mengemut cipapnya menadah zakar Pak Itam yg kuat menghentak pangkal cipap Anis. Dapat dia rasakan bengkakkan batang zakar Pak Itam disaat tembakan pertama memancut di dalam rongga kemaluan Anis.
"shhh.. " Pak Itam mendesah. "urgghh.." Anis mengerang sambil memancarkan cecair orgasma bersamaan pancutan air mani pak itam. Cipap Anis dibanjiri cecair syawat mereka berdua yg meleleh ke celah peha, Anis rasakan celah selangkangku basah lencun di kerjakan pak itam. Pak itam tertiarap di atas belakang Anis dengan batang zakarnya masih keras terpaku didalam liang kemaluan Anis.
"Sabar iya cikgu, Ni baru rawatan yg kedua.. Nanti pakcik sepuh lagi supaya mujarab.." Bisikkan pak itam kedengaran sayup di telinga Anis sebelum dia tertidur akibat keletihan dengan zakar pak itam masih terbenam rapat didalam cipapnya. Sendi sendi di tubuh dia rasakan seperti tercabut. Setelah Anis tertidur pak itam mengenjot tubuh Anis berulang kali lagi sehingga kemaluan Anis berbuih dan kemerahan di kerjakannya.
Anis terjaga bila merasakan puting teteknya di hisap. Saat membuka mata badannya sudah terbaring terlentang diatas tikar menkuang dengan mulut pak itam melumat puting susu Anis. Kemaluan Anis masih penuh di sumbat zakar Pak Itam namun Anis seperti di pukau mengangkang sambil tangannya memegang kepala pak itam dan melentikkan dada supaya buah dadanya rapat kemulut Pak Itam.
"Ohh cikgu dah bangun ye..Ni rawatan yg ketiga cikgu,nanti boleh lah cikgu berehat.." Pak itam menerangkan sambil tangan nya mengelus buah dada Anis. Rongga cipap Anis seakan bersatu dengan batang zakar pak itam yg keras memacak ke pangkal. Anis terpejam mendongak dengan mulut ternganga menahan gelora nafsu yg melenyapkan daya kewarasan akal utk berfikir.
BERSAMBUNG