༒︎capitolul 3༒︎

16 2 0
                                    

- ai întârziat . - spuse kira stând  pe bancă în parc și privind-o pe leah cum respiră greu .
- îmi pare rău...am scăpat stația . - fata se așeză lângă prietena ei și kira îi întinde o sticlă cu apă . - mersi .
- a fost ceva nou la lecții ? - întrebă ea în timp ce leah beea apă .
- păi...am ieșit afară , am avut o temă legat de universitate .
- trebuia să faceți schița !? aish , e obligatoriu ?
- nu știu , o să întrebi și tu mâine . - leah își scoase masca și închise ochii . - azi e așa o zi stranie .
- stranie ? în ce sens stranie ? - kira o privi întrebător .
- e neobișnuită , am dat în cineva când  plecam spre universitatea de muzică .
- în cine ?
- într-un băiat , după l-am întâlnit acum în autobuz . - leah răsuflă adânc aducându-și aminte cum scăpase stația din cauza lui . - nici nu-i știu numele , din vina lui am scăpat stația .
- serios ? dacă învață  în una din universități , o să-l găsești .
- dacă o să-l întâlnesc din nou... - ea își aduse aminte de namjoon și își dădu una peste frunte . - de află joon despre asta .
- doar nu-i spune . - fata dădu din umeri și telefonul ei începu să sune . -ah serios ? - ea raspunse repede la apel . - ce ? numai ce am ieșit din casă și deja mă cauți...vin în curând...aish , am înțeles !
- o să vii la concertul din universitatea de muzică ? - întrebă leah și o privi pe kira .
- desigur , jimin mă duce dupa el peste tot . - fata dădu ochii peste cap și își închide telefonul . - în orice caz , te sun diseară , îmi pare rău că așa s-a primit .
- e în regulă , ne sunăm . - leah îi facu cu mâna și kira plecă din parc .
  leah își scoase sketch-book-ul , își puse înapoi căștile în urechi și desenă mai departe . chipul băiatului din autobuz nu-i ieșea din minte , din nou . ,,presupun că e din universitatea de muzică , pleca de acolo...să fiu sinceră , faptul că încă nu i-am auzit glasul , mă face să vreau să-l aud și m-ai tare" se gândea leah în timp ce desena .
  își închide brusc schetk-book-ul și se ridică de pe bancă . știa bine că nu are pentru ce să se gândească  la el și că namjoon sigur își face griji . se întoarse  înapoi acasă , la intrare o întâlni joon .
- chiar ai venit repede . - spuse băiatul  zâmbind până la urechi .
- te-am mințit vreodată ? - fata își dă jos de pe față masca și trase aer în piept .
- niciodată . - namjoon o îmbrățișă de talie și puse capul pe umarul ei . - chiar dacă pleci pe puțin timp , oricum îmi este dor .
- ce copil ești . - ea îi mângâie părul des și zâmbi . - trebuie să termin temele pe mâine ca să pot pleca m-ai devreme la concert .
  fata  se ridică la al doilea etaj în atelierul ei și scoase pânza din husă . după ce își trase mâinicile și își prinse părul , răsuflă adânc și începu să lucreze asupra desenului .
namjoon deschise încet ușa și se lăsa pe o parte urmărind-o . era destul de concentrată asupra lucrării pentru a nu-l observa , și joon știa de asta . mâna  fetei ducea ușor cu pensula pe pânză  , asta mereu îi atrăgea atenția băiatului  .
zâmbind , joon închide ușa și plecă la el în studio , îi veni noi idei . în orice melodie pe care o scrie , sunt și fraze despre leah .

yoongi deschise ușa apartamentului și intră , lăsă rucsacul pe canapeaua din camera de zi și intră în bucătărie  . scoase din frigider sticla cu apă și se așeză la masă .
Băiatul auzi cum se închide ușa uneia din camere și în bucătărie  intră jungkook .
- hyung , te simți rău ? - întreabă  băiatul așezându-se la masă .
- nu , de ce ? - yoongi îl privi atent și făcu un gât de apă rece .
- ai obrajii roșii , ești sigur că nu ai febră ?
min se gândi câteva secunde , își aduse aminte de fata pe care o întâlnise azi de două ori , apoi scutură din cap . ieși din bucătărie și se culcă pe canapea .
- kook , poți să îmi dai telecomanda ? - yoongi închise ochii și auzi pașii lui jungkook .
băiatul aprinse televizorul și yoon se uită spre ecran . în timp ce jungkook muta programele , yoongi observă ceva și îi dădu peste mână lui kook .
- yah , doare ! - băiatul scăpă telecomanda și se uită la yoongi cu o privire rea .
la televizor mergea publicitate și yoongi era sigur că îi văzuse fața pe câteva secunde . se întoarse brusc spre jungkook care luă telecomanda de jos și  îl privi .
- nu știi de o fată în universitatea de alături cu alunele sub ochi ?
- alunele sub ochi ? - jungkook se puse pe gânduri . - posibil...știu pe cineva cu alunele sub ochi .
- serios ? pe cine ? - yoongi arăta destul de curios și asta îl amuza pe kook .
- e photo-model  și e destul de populară  în seul . de ce ? - după cuvintele lui kook , yoongi luă repede telefonul în mână .
- zimi numele ei .
- L , așa și scrie . - yoongi îl privi pe o clipă , apoi  scrise pe google litera ,,L" .
îi apăru mai multe rezultate , dar după  ce scrise photo-model , o văzu . acei ochi pustii de un albastru deschis sub care sunt câte o alunică . yoongi se uită la fiecare poză , jungkook îl urmărea mirat .
- mersi , m-ai ajutat foarte mult . - spuse yoongi și descărcă o poză .

to be continued...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 08, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒎𝒆𝒍𝒍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum