Ben kimim , neyim , neredeyim , kiminim , kiminleyim , neredeydim , nereden geldim , nereye gidiyorum bilmiyorum. Tek bildiğim şey şuan hafif loş karanlıkta sabaha doğru yatağımda uyku hapı almama rağmen uyuyamamam.
Ya kolumdaki kesikler onlar neyin habercisi anlık tedavinin mi yoksa sonsuz geçiştirmelerin mi bilmiyorum. Aslında bir bildiğim daha var hepimiz korkağız ortak yön bu fakat korkular başka tabii yolu var herşeyin olduğu gibi "maskeler" onlar sağolsun oyuncu olmamamıza rağmen istediğimiz role bürünüp istediğimiz insanla veya insanlarla bir dakikalığına bile olsa başrolü oynayabiliyoruz.
Ya zihnimdeki lekeler onlar neyin nesi zihnimi kirletebilen şey kifayetsiz kelimeler mi , bitmemiş cümleler mi, okunmamış kitaplar mı ,edinmediğim arkadaşlar mı, bırakamadığım alışkanlıklarım mı ,yoksa olmayan ailem mi ne , bilmek istiyorum. Bilmediğim şeylerden bazıları da bunlar işte kendimi sorguluyorum yalnızlıktan olmalı..
Peki ya dövmeler onlara ne demeli neredeyse vücudumun her yerine istila etmiş gibiler. Dövmelerimin her birinin benim için anlamı var aslında hiç biri gereksiz değil yada marjinal olmak için değil veya dikkat çekmek için değil benim için hepsinin tek ortak yönü hepsini hayatımdaki tek önemli kişinin yapmış olması "Evren"..
Şimdi aklınıza sorular var tabii mesela ne iş yapıyorum ben daha küçükken ailem beni sanat okuluna gönderdi ilk okuldan üniversiteye kadar sanat okulunda okudum. Üniversite 'yi yurtdışında bir okulda bitirip master yapacağım yıl odamda otururken annem ve babam aşağıda bağırarak bir şeylerden bahsediyorlardı çok duyamıyordum ama kavga gibiydi. Sonra abimin çığlığından önce duyduğum üç değişik ses ikisi benziyordu fakat asla aynı olamazlardı sonuncusu diğerlerinden daha tok bir sesti. Tabii duymamla aşağıya doğru merdivenlerden acele ile inmem bir oldu. Seslerden ilki annemin sol göğüsünün altından akan kanların etrafa yaydığı acı melodi ikinci ses babamın tarafından gelen ses ise daha çok iki yüzlü gibiydi bir tarafı sanki annemden ve bizden özür dilyordu fakat diğer tarafı ise o kadar soğuk kanlıydı ki içimin buz kesmesine yetmişti evet üçüncü ses babamın iş ortağının babamın artık ölü bedeninden akan kanlarla beraber elinden aşağıya doğru kayan siyah silahın sesiydi onun sesi de sanki "benim artık burada işim bitti " deyip iğrenç bir şekilde bana bakıp gülüyor gibiydi tabii o bir silah olmasaydı. Aniden abime ardından karşımdaki manzaraya baktım unutulmaz bir geceydi daha sonra olanlar travma gibiydi zaten abimle ilgili olanlar da çok acı 3hafta sonrada o öldü 1-2 ay orada kaldım ama artık çekilmez olmuştu bende evi satıp ülkeden ayrıldım. Şimdi Amerika'da dövmeciyim ve piercing yapıyorum sonra her akşam bir barda barmenlik yapıyorum.
Şimdide piercing'lere göbeğim,kulağım,burnum,kaşım, dudağım hepsini aynı kişi deldi dövmelerimi yaptığı gibi "Evren " ..
Evet gelelim hayatıma dinledik ya diyorsunuz şimdikinden bahsediyorum o geçmişimde herkesin hayatında bir dönüm noktası kırılma noktası da denir ben artık oradan itibaren olan kısmı anlatıcam.
Biraz karamsarım fakat iç dünyam herkesle dalga geçen bi tip kavga etmiyoruz sanki iki farklı kişi gibi onunla pek konuşmam o benimle iletişim kurmaya çalişmayı ben konuşmayı öğrendikten bir hafta sonra bıraktı çünkü bıktı dedim ya espriliyimdir aslında ..
Şimdi gelelim asıl tanıtıma saçlarım uzun kalçamda bitiyor ve bordo,siyah,mor ve lacivert renklerinde sürekli değiştiriyorum rengini geçen sene mesela koyu yeşil kızıl ve siyah oldular. Gözlerim gri, yeşil ve mavi arasında kararsız kalmış diyelim. Boyum normal zayıfda sayılırım.
( normalde karakterlerin bu denli betimlemesi yapılmasını sevmiyorum ama aklınızda canlansın istedim. )
5 dil biliyorum. Piano, gitar ve kontrabas çalıyorum ben küçükken abim ve babam öğretmiş abimin 27 yaşında kansere yakalanmiş olduğunu öğrendik ve o da annem ve babamın ölümünden 3 hafta sonra öldü kız arkadaşı ile çok yakındılar bunu biliyordum fakat abimin kanser olduğunu öğrendikten sonra kız gitmiş abim öyle demişti. O öldükten bir yada iki ay sonra dediğim ülkeden ayrıldım ve bir daha geri dönmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin karanlığında
Roman pour AdolescentsBu hayatta öyle zamanlar gelicek ki hisleriniz bile düşüncelerinize karşı çıktığı o zaman, insanların ağzından çıkan tek kelime sizi ölüme sürükleyebilecek değere sahip olacak ama asıl önemli olan işte o zaman odanızdaki bir duvarın kuytusundan çık...