.

41 8 3
                                    

***
Soru1: Eylül hanım öncelikle benimle röportajınız için size çok teşekkür ederim. Biz insanlar neden yargılarız?
Cevap: Kendi kurumlarımızı örtmek için başkalarının kusurlarını bulup yüzüne vururuz malesef.
Soru2: Peki neden yargılanırız?
Cevap: Bazen bizim bile barışık olduğumuz kusurlar vardır. Lakin, başkaları bunu yüzümüze vurduğunda o yönümüz bize kusur gibi görünür ve üzülürüz. Herşeyle dalga geçen insanların amacının ne olduğunu bilemiyorum. Vicdan yoksunu diyorum onlara ama bu kelimeyi söylemek bile üzüyor beni. Birgün pişman olacaklarını biliyorum. Bence eleştirmeyen yargılamayan insan yoktur ama kimimizde çok azdır.
Soru3: Bunun için önlem alınabilinir mi sizce?
Cevap: Kendimizle barışık olmalıyız ve onlar gibi davranmamalıyız. Kendimizi ne kadar küçük görürsek o kadar problem yaşarız.
Soru4: Yargılanıyoruz tamam, anladık . Neden olduğu gibi kabul etmiyoruz insanları?
Cevap: Yaşadığım sorunlar yüzünden pek yargılayan insan değilim. Bu yüzden sebebini bilmiyorum ama sanırım kendi kusurlarını gizlemenin yolu başkalarını eleştirmek.
Soru5: Bazı insanlar hastalığı olan insanlara bile saygısız ve ön yargılı davranır olmuşlar. Bilmedigi, araştırmadığı halde biliyormuş gibi yapıp üstüne bir de dalga geçiyorlar. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevap: Tek taraflı düşünüyorlar. İnsanların kusurlarıyla dalga geçmek basittir.
Soru6: Yargılı olmayan insanlarda var mıdır?
Cevap: Herkes ufakta olsa ön yargıda bulunmuştur ama açıkçası benim durumda olanların (Disleksi, Dehb,anksiyete,sinestik) böyle şeyler yaptığını sanmıyorum. Bu durum bana bir avantaj sağladı. Böyle kabul görmek istiyorum ve insanları olduğu gibi kabul ediyorum.

YARGISIZ İNFAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin