2.bölüm

95 7 1
                                    


                 Tanışma kısım 2

Dick  Batman 'in verdiği dosyadan Victor' un nerde olabileceğini buldu ve bir hurdalığa geldi. Victor hurdalıkta kırılan parçası  için bir şeyler arıyordu.

Dick fazla uzatmadan Victor' un yanına gitti ve tam konuşmaya başlıycaktı ki  Victor ateşliyicilerini çıkardı.

Dick :Sakin ol sana zarar vermiycem sadece takımıma katılmanı istiyorum.

"Victor ateşliycilerini indirdi ve tek kaşını kaldırıp bunu neden yapıyim" dedi.

Dick: Eğer benim takımıma katılırsan ilk olarak artık kırılan veya zarar gören parçalarını hurdalıktan bulmak zorunda kalmazsın, ikinci olarak kim benim takımıma katılmak istemez ki.

"Victor bir süre düşündü ve"

Peki kabul ediyorum ama sırf parçalarımı hutdalıktan bulmamak için yoksa senin gibi "UKALA" birinin takımına girmezdim (anlamuş olucağınız gibi ukalayı bastıra  bastıra söyledi)

Dick içinden "UKALA"mış dedi ve Victor a  takımda sadece sen yoksun diğer üyeleri bulmam gerek beni takip dedi.

Victor:Acaba diğerleri teklifini kabul edicek mi hiç sanmam.

Dick :Acaba sen susucak mısın yoksa kablolarını koparıyim mi.

Victor korktuğunu belli etmeden tamam susuyorum dedi ve yolda gitmek istedikleri yere vardılar.

(Sizce nereye gittiler sıradaki üye kim ilk  kitabım olduğu için bir bölüm fazla yayınladım sizce haftanın her günü mü yayınlıyim yoksa her hafta cumartesi mi yayınliyim)

TEEN TİTANS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin