Garfield 'ın olduğu yere geldiklerinde insanlar o kadar çok bağırıyorlardı nerdeyse Dick ve Victor sağır olucaktı.
Victor :Bağırarak "Ah kulaklarım benim güzel kulaklarım çok acıyor"
Dick :Hey sen bana mı bağrıyorsun!
Victor :Ya sana bağırmakla mı uğraşıcam kendi güzel kulaklarımın derdindeyim ben.
Dick :Bir de bana kendini beğenmiş derler neyse gidip şu çocuğu bulalım.
Victor :Acaba artık "Şu çocuk" yerine adını söylesek mutemelen o bizim hakkımızda olan süslü dosyan da adı yazıyordur. (Victor bunları sinirli bir şekilde söylüyor)
Dick:Tmm çok abarttın şu dosya işini adına bakıyorum hemen adı "Garfield Mark Logen"
Victor :Tmm neyse sakinim şimdi gidip Garfield 'ı bulalım.
(Bu gıf ı koymak istedim umarım beğenmişsinizdir.)
O sırada Garfield değişik kıyafetli iki adam gördü (bunlar Dick ve Victor değil) Garfield daha sonradan bu kişilerin hayvan yakalama ekibi olduğunu anladı( ne olduğunu hatırlayamadım O yüzden hayvan yakalama ekibi dedim)
Victor bunu gördü ve hemen Dick 'e haber verdi çünkü gördüğü fotoğraftaki kişi olan Garfield' dı
(, sizce ne olacak çok uzun olmadı ama ne yapayım Şimdi derse gireceğim online oy kullanıp yorum bırakırsanız sevinirim biliyorum şarkının hikaye ile alakası yok ama koymak istedim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEEN TİTANS
FanfictionSizde benimle birlikte titanların eğlenceli, dramatik, aksiyonlı dünyasına katılın