Hadi bakalım iki bölüm sözüm vardı yazmaya başlıyayım
-
"15 dakika doldu sayılır, nasıl hissediyorsun?"
Skeppy askıda asılı olan bornozunu aldı ve lavabonun yanına koydu, arkadaşından ses gelmeyince kafasını olumsuz anlamında salladı ve güldü.
"Pekala kalk bakalım" ardından arkadaşının kollarından tutarak kaldırdı ve kuvetten çıkarttı.
elini lavabonun orda ki bornoza atarak aldı ve arkadaşına giydirdi, odasına yavaş adımlarla ilerletirken evden gelen bağırış seslerine aldırış etmedi ve yatağına oturttu.
Ardından kıyafet dolabından uzun-bol siyah tshirt, boxer ve gri eşofman çıkartıp yatağa koydu.
-
DİKKAT DİKKAT BU BİR UYARIDIR OKUMAK İSTEMİYORSAN BÖLÜMÜ ATLAYABİLİRSİN SANIRIM :>
-
Skeppy bad'in üstündeki bornozu çıkartıp, yatağa bıraktığı t shirt'ü aldı ve üstüne geçirdi ardından derin bir nefes bıraktı.
"Hey bad?"
Bad çok hafif açık gözleriyle karşısında ki arkadaşına baktı ve cevap verdi.
"hm?"
Skeppy diliyle dudağını yaladı ve konuştu,
"Hareket edebilcek kadar enerjin var mı..?"
Bad kafasını hayır anlamında salladı ve ellerini skeppy'nin kollarına sardı,
"Uyumak istiyorum" diye söylendi.
Skeppy bad'in kıyafetlerini yatağın ucuna fırlatıp yatırdı ve nefesini verdi.
"al şu eşofmanı ve boxeri giy ilk önce"
Bad kendisine boş boş bakınca skeppy gözlerini kapattı.
"Tamam yeter bu kadar hareketsizliğin koca bebek kalk hadi yoksa.." mırıldandı ardından "iyi şeyler olmayacak.."
Bad ellerini göğsüne çekti ve yatmaya devam etti.
Skeppy en son dayanamayıp arkadaşını yataktan kaldırıp hiç bakmadan ıslak boxerini çıkarttı ve yatakta ki kuru boxeri alıp uzun t shirt'ün altından giydirdiği gibi yatırdı yatağa.
Bad aniden olan bu olayları ağzı hafif açık bir şekilde sindirmeye çalışırken konuştu skeppy.
"Konuşma bile ben sana demiştim.." diyerek etrafta ki kirli kıyafetleri toplayıp banyosunda ki çamaşır makinesi koydu ve çamaşır makinesini çalıştırıp odasına geri geldi.
tabi geldiğiyle gözlerini kapatıp arkasına dönmesi bir olmuştu..
Bad pürüzsüz bacaklarını karnına çekmiş bir şekilde cenin pozisyonunda yatıyordu saçları yastığa dağılmış ve üstündeki uzun t shirt hafiften beline gelmişti.
Skeppy hızlıca banyayo girdi ve nefesini düzeltmeye çalıştı,
bir kaç dakikadan sonra sakinleşince banyodan çıkıp direk odasının kapısına koşar derece yürüdü ve mutfağa gitti.
-
Part 3 gelicek merak etmeyin awsularım -<- hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DreamNotFound/Bırakıldı
FanfictionBu kitaba devam edilmeyecektir yinede uğradığınız için teşekkür ederim ♡ - ship işte napcan - wattpadta ki ilk türkçe dreamnotfound kitabıdır sırada ki hıyar çalıcaksa cr versin döverim sfjbhyadjfgdhuvfgusd good luck LOnGs