Hey Annie, I remember your name
I left a dozen roses on your grave today
I'm in the grass on my knees, wipe the leaves away
I just came to talk for a while
I got some things I need to say
Několik měsíců uplynulo od Tvého pádu...a přesto mi to všechno připadalo jako včera. Vše se mi barvitě vybaví, jakmile pomyslím na Tvé jméno... Jakmile si na Tebe vzpomenu... Na ten Tvůj úsměv, který byl tak vzácný jako klid na zemi. Na Tvé modré oči, ve kterých jsem se málem tolikrát ztratila... Na ten strach, který jsi přede mnou projevila ten večer... A na ten moment, když jsme byly spolu naposled u zdi...
Obešla jsem stráže, všechny hlídky, abych mohla u Tebe být...jako vždycky... V ruce jsem pro Tebe držela rudou růži, když vstoupila jsem do Tvé kobky. Někdo by si pomyslel, že jako jedna z největších zrádců lidstva budeš pod neustálým dohledem...ale i přesto jsem k Tobě dokázala snadno proklouznout...jako vždycky... Měla jsem dneska jen několik minut, mohla jsem si před Tebe jen na moment sednout. Měla jsem pár minut na to k Tobě promluvit. Možná to mohu konečně ze sebe dostat...
Now that it's over
I just wanna hold her
I'd give up all the world to see
that little piece of heaven looking back at me
Jenom s Tebou jsem se cítila jako člověk. Ne jako stroj, ne jako voják... Mohla jsem se navrátit do vzpomínek na dětství, kdy jsem ještě neznala tu bolest. Kdy jsem ještě nevěděla, jak jsou lidé krutí, jak je život nespravedlivý... Do doby, než jsem poznala Erena a naučila jsem se bojovat...
Nevím, po kolikáté tu před Tebou sedím, po kolikáté jsem Ti přinesla růži, po kolikáté jsem se nechala utápět v myšlenkách „co kdyby"... Po tom všem, co jsme spolu zažily, po všech těch večerech, po všem tom povídání... Možná, že kdybych něco udělala jinak, mohla bych Tě teď držet v náručí... Mohla bych mít svůj kousek nebe zpátky...
Now that it's over
I just wanna hold her
I've gotta live with the choices I made
And I can't live with myself today
Je ale moc pozdě...je to má vina. Kdybych nebyla natolik slepá, možná bych celé této situaci zabránit. Možná jedno slovo, možná jedna akce... Možná jen jediná sekunda mohla způsobit, že by už nebylo po všem... Že bychom i teď mohly spolu sedět na střeše... Ale moje činy způsobily, že se to už nikdy nestane...
Přestože toužím po Tvém hlase, po Tvém doteku, po Tvých očích... Je už moc pozdě. Musím žít s tím, jak jsem se rozhodla... Musím se naučit žít s tím, že jsem tu jedinou osobu, tu jedinou, která mě kromě Erena dokázala rozesmát, nechala spadnout do toho ledového pekla... Do toho průhledného vězení ze kterého Tě nikdy neprobudím...
Hey Annie, I remembered your birthday
They said it'd bring some closure to say your name
I know I'd do it all different if I had the chance
But all I got are these roses to give
ČTEŠ
Hey Annie [MikAnnie CZ]
Fanfiction! Sequel to Animal ! Nejdříve přečtěte Animal ! -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------UPOZORNĚNÍ! JEDNÁ SE O GIRLXGIRL!!! Proto všechny, co jsou homofóbní...