—Co mamy szeryfie?— Zagadał jako pierwszy, mężczyzna o smukłej sylwetce.
—Wracaj do domu, to sprawa dla policji.—
—Zaginęli nasi bliscy a szeryf mów bym sobie poszedł do domu?!—
Posępnym krokiem unikał wzroku natarczywego cywila—Zajmiemy się tym.—
—Zajmujecie się już tym od miesiąca i nie ma rezultatów!—
—Idź do domu za nim wezwę ochronę.—
Mgła rozchodziła się po całym ciemnym i mrocznym lesie, widoczne światła radiowozów policji z daleka dawały promyk nadzieli dla rodziny zaginionych osób. Psy prowadzone na smyczy wskazywały drogę szukającym, bez celu krążącym wokół ogromnych cieni drzew nie mając nawet jednej przydatnej poszlaki. Miesiąc poszukiwań nie wniosły nic nowego do sprawy a jedynie większy rozgłos i panikę wśród ludności małego miasteczka Grilling. Policja była bezbronna w tej sytuacji.
"Poranna Gazeta z dnia 30 Listopada"
Tragedia w zakazanym lesie!
Zaginięcie siedmioosobowej grupy nastolatków.
Policja po miesiącu poszukiwań podejrzewa pułapki leśniczych.
Rodzina prosi o pomoc w poszukiwaniu.Oto zdjęcia poszukiwanych osób
jeżeli ktoś ich widział natychmiast prosimy o kontakt z szeryfem.Bang Christopher Chan
Lat: 17Lee Min-ho
Lat:17Seo Chang-bin
Lat:16Hwang Hyunjin
Lat:15Han Ji-sung
Lat:15Kim Seung-min
Lat:15Yang Jeong In
Lat:14Kolejne miesiące mijały bez żadnego znaku życia od zaginionych chłopców, policja i bliscy tracili nadzieję że się odnajdą. Ludzie zaczęli panikować i przestali wypuszczać swoje dzieci same na ulicę miasteczka. Coraz więcej przybywało fałszywych doniesienia od ludzi pragnących tylko zarobku. Po roku czasu sprawa przygasała, stróże prawa zapewniały że dzieci wpadły w pułapkę leśniczych w zakazanym lesie, obalając plotki na temat porywaczy czy też seryjnych morderców. Wśród mieszkańców wizja ta przyjęła się na dobre, woleli myśleć że to był zwyczajny niefortunny wypadek niż sprawka jakiegoś szaleńca.
Mijały lata mieszkańcy jak co roku świętowali razem Halloween wymazując z pamięci przykre wspomnienia z przed lat, tylko nie rodzina poszkodowanych. Oni zaś nigdy już nie doznali szczęścia. Połowa z nich nie wytrzymała bólu po stracie dziecka i skrócili swoje życie a reszta pogrążyła się w żałobę, stawiając zapalone znicze na groby, w których nikogo nie ma. Sprawa została zapomniana jak i Halloween w 1974 roku.
CZYTASZ
I see you - stray kids ℨ𝔞𝔭𝔬𝔪𝔫𝔦𝔞𝔫𝔢 𝔥𝔞𝔩𝔩𝔬𝔴𝔢𝔢𝔫
FanfictionLee Yongbok tak mam na imię i widzę coś czego inni nie widzą. ⁿⁱᵉ ᵐᵘˢⁱˢᶻ ᶻⁿᵃᶜ́ ˢᵗʳᵃʸᵏⁱᵈˢ ᵇʸ ᵐᵒ́ᶜ ᵗᵒ ᵖʳᶻᵉᶜᶻʸᵗᵃᶜ́ Za żelazną siatką w opustoszałym przez ludzi lesie zdarzyła się tragedia. Zaginęło siedmioro młodych chłopców podczas halloween'owej nocy...