Gün 1️⃣
Farkındalık🧸🧸🧸
Kirpikleri kıpırdanmaya başladığında göz devirip arkama yaslandım. Çok geçmeden gözlerini açmıştı. Birkaç saniye tavana baktı. Yerinden kıpırdamıyordu. Sonra hiç beklemediğim bir şey yaptı. Yaklaşık yarım saatir bayındı. Bu süre içinde evin arka tarafındaki depoyu keşfetmiş, birkaç odun alıp şömineyi ateşlemiştim tekrar. Gerçekten garipti.
Beni kaçıran herif üşümesin diye dışarıda 20 dakika dolanmıştım depoyu bulana kadar.
Ve o adam ne yaptı?
Götünü döndürüp gözlerini kapattı?
Sinirle ayağa kalktım.
" Uyansana lan! "
Bağırmamla irkilip benden taraf döndü. Hızlı döndüğü ve koltuğun bedenine göre ufak kalmasıyla kendini yerde, masa ve kahverengi 4'lü koltuğun arasındaki boşlukta buldu. İçimden güldüm. Bu salak beni nasıl kaçırmıştı ya?
Başını tutarak yerden kalkıp bana baktı. Göz göze geldiğimizde derin bir nefes aldı ve kendini koltuğa bıraktı. Dirseklerini dizlerine yaslayıp başını tuttuğunda başımı yana eğip hareketlerini izlemeye devam ettim. Ne olur ne olmaz diye mutfaktan bir çatal alıp arka cebime yerleştirmiştim. Boy olarak aramızda çok bir fark yoktu ancak vücut olarak beni yenerdi.
" Ben.. "
Dakikalar sonra sessizliği kırık dökük sesi bozdu. Kaşlarım çatıldı. Ağlıyor muydu şimdi de?
Yanına yaklaştım.
" Sen ne?
Kimsin sen? "Başını kaldırıp bana baktığında durdum. Gözlerinin beyazı kırmızılaşmıştı. Ağlamamak için kendini sıkıyor gibiydi. Yutkundum. Gardımı her geçen saniye indiriyordu ve bu iyi değildi. Kanmamam lazımdı. Katil olabilirdi, uyuşturucu kullanan biri olabilirdi. Şizofreni hastası olabilirdi.
Her şey olabilirdi.
" Ben ne yaptım? "
Ayağa kalkıp hızla üzerime gelmeye başladı. İrkilip geriye adımlarken elimi arka cebime attım.
" Dur. "
Yüz ifadesi sinirliydi. Boynundaki damarları belirginleşiyordu. Sırtım duvara çarptığında gidecek yerim kalmamıştı. Gözlerimi hızla kırparak gelecek herhangi bir hareketi gözlüyordum. Yaklaştı, yaklaştı ve yaklaştı. Elimi kaldırıp öne uzattım onu durdurmak için. Durmak yerine elimi tuttu ve sol tarafına götürdü. Elimi çekmeye çalıştım ama başarısız bir girişimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
30 Gün
Teen FictionSeninkini anlamaya çalışırken kendi aklımı kaybettim. İster aşk de, ister arzu. İster nefret. Tek bildiğim sürekli aklımda olduğun.