Jacep: "Gençler karşı masadaki hiç kimse oyunu oynayamıyor, sürekli para kaybediyorlar, oyuna girmeliyim. Kesin kazanacam!"
Roger: "Hadi ama dostum her böyle söylediğinde kaybediyorsun ( 😂 )
Cebimizdeki son parayı kumara vermeyecez.Teodor: Adam haklı Jacep! Son paramla başka insanların bira içmesini istemiyorum.
Jacep: Tamam iddiaya girelim eğer bu oyunu kaybedersem okulun en zengin kızına yazacam.
Teodor: Ooo dostum bu sefer kendine gerçekten güveniyorsun. ( 😂 ) Tamam kazanamazsan Bella'ya yazacaksın. Ben kabul ediyorum ve tüm paramı veriyorum.
Jacep: 25 papelcik mi(!)? Bu parayla beni o masanın yanından bile geçirmezler dostum! Roger'ında vermesi lazım.
Roger: Ben vermem abi kesin kaybedecek!
Jacep: Kaybedersem Bella'ya yazacam. Bilirsin hiçbir kız bana hayır diyemez. Bella'nın arkadaşı Siya'yıda sana ayarlarım.
Roger: Olum veriyorum parayı sakın kaybetme!
Jacep: Söz kardeşim kazanacam. Cebinde 100 papel var biliyorum helsini ver.
Roger: Al bakalım. Sakın kaybetme başka param yok.
Jacep: benimde başka param yok (😂)
Oyun....
......
Kart ver...
....Açıyorum
İşte budur
Kazanacam demiştim...
Dağıt...
....Kart ver
.....Yine kazandım budur abi
Kardeşim benim parayı ver öyle devam et.
....Alın 150 papel kazanacağımı biliyordum.
Hadi kalk artık gidelim.
Bekle son bi el daha
Başlat.
Kart ver.
Arttırıyorum tüm param.
Rest
....
Restine rest ulan alayım tüm paralarımı. Oley be!
Bekle.
Restime rest! Paralar benim!
Kalk artık hadi.
Kardeşim 150 papeli ver bi el daha atayım
Hayır kardeşim kalk hadi saat geç oldu.
Oynayacaksan otur birader oynamayacaksan kalk oyun devam etsin.
Kalkıyorum tamam.Jacep: Neden vermedin parayı kazanabilirdim.
Roger: Kaybetmeye başlamıştın. Kendi 5 papel kârla oyundan ayrıldın sayemde dua et. Ve kaybettin Bella'ya yazacaksın!
Jacep: Tamam yarın numarasını bulup yazarım.