1.DEN ŠKOLY
Vzbudil mě krásný hlas "zlatíčko vstávej je čas jít do školy,, říka Jimin. Po půl hodině vstaneme konečne z postele a jsme na cestě do školy. Jimin je ten nejlepší kluk kterého jsem v životě potkala, jsem moc ráda že je jenom můj. Dojdeme do školy a hned na chodbě Jungkooka, pozdravíme se. Už dlouho vím že na mě má Jungkook crush ale mám přeci Jimina a Kookie je můj kamarád. Za rohem vykoukne Yoongi, to je můj bratr Yoongi je starší o 3 roky starší než já seznamte se, Yoongi tohle je Jimin, Jimine tohle je Yoongi jsem moc ráda že vás můžu konečne seznámit. Yoongi moc mě těší doufám že budeme dobrý kamarádi, Yoongi se na něj podívá otráveným výrazem a ani neodpoví, pohled hodí na mě a říká "po škole přijď rovnou domů Y/N,, a odejde. Y/N proč se takhle chová myslíš že je naštvaný? Jo nejspíš na tebe žárlí nech ho být pojd za chvilku začíná hodina. Kookie jdeš s námi? Jo už jdu. Konec školy konečně prázdniny, hele kluci neuděláme dneska u mě doma? Co ty na to Jimine? No jasně a nechceš se přidat i ty Kookie? Jasně moc rád, do toho přiběhne Yoongi a říká "nebyli jsme domluvené spolu Y/N no nevadí já se taky přidám alespoň poznám Jimina i když se mi nechce,,. No dobře Yoongi pojď s námi. Tak jsme tady běžte do obýváku já přinesu Soju. Tak jaké plány máte na léto? Yoongi, Kookie, Y/N mám nápad co kdyby jsme si udělali dovolenou? Co třeba Tokio to není špatný nápad ne kdo letí se mnou? Všichni zvedly ruce až na Yoongiho ten ji po chvilce přemluvání zvedl také a byli jsme domluvení. Dobře všechno je zaplacené zítra letíme těd všichni domu zbalit kufry a ráno sraz tady doma u Y/N v 6:00. Dobře všichni odpověděli a odešly. Ráno zazvonil zvonek jdu otevřít a za dveřmi stojí Jimin, Yoongi a Kookie s kufry připravenými na odlet. Tak co Y/N můžeme vyrazit letadlo odlétá za 4 hodiny. Cesta autobusem na letiště byla neskutečně dlouhá. Konečně jsme tady pojďte ať stihneme letadlo. ANOOO! Stihly jsme to Kookie, Yoongi vy sedíte tady já s Jiminem před vámi. Letadlo konečně vzlétlo let byl klidný až na přistání.
KONEC PRVNÍHO DÍLU
ČTEŠ
365 DAYS FELL IN LOVE
Romance❤Příběh o holce jménem Y/N (zde si představ své jméno) zamilovaná story o kpopu.❤ Hlaví postavou jsi ty a tvůj přitel Jimin letíte na dovolenou ale něco se zvrhne.....