Han se usměje a vystoupí přiběhne ke dveřím od auta otevře a řekne "Tak pojďte princezno,, Je tak milí a to ho znám jenom jednu hodinu. Zasměju se a vystoupím z auta jdu po červeném koberci a opravdu si přijdu jako princezna. Vejdu do baru a všude spousty lidí, za mnou se ozve hlas "Y/N jsi to ty?,, otočim se a stojí za mnou Jimin. Zaraženým výrazem se snažím procpat mezi lidi abych se od něj dostala co nejdal "Prosím já ti to vysvětlím to nebilo tak jak to vypadalo, moc mě to mrzí už to nikdy neudělám,, Otočila jsem se řekla "My dva už jsme skončily,, Zašla jsem na dámskou toaletu se slzami v očích. Vyšla jsem z toalet s tím že musím najít Hyunjina a říct mu o tom že je tu Jimin a že se bojím. Zahlédnu partu lidí a mezi nimi je Hyunjin a mává na mě přibehnu vystresovaná odtáhnu Hyunjina bokem "Je tu Jimin,, on se podívá rozzuřeně a místo kde byla spousta lidí a zahlédl Jimina okamžitě se vydal na cestu k němu. "Hej ty dej si odchod z tohoto baru ty tady nemáš co dělat,, Mávl rukou a přišla security která Jimina doslova vykopla z baru. Přijde ke mě Hyunjin a říká "Už tu není nemusíš se bát,, poděkuju a odejdu k baru, sedím a vybírám si drink a ozve se za mnou hlas "Y/N,, otočím se a oběví se mi usměv na tváři "Jacksone co ty tady děláš nevideli jsme se tak dlouho moc jsi mi chyběl,, "Y/N já nevěřím svím očím jsem tak rád že tě zase vidím,, v objetí mi naskočí dobrá nálada plná vzpomínek z dětsví s Jacksonem jsme byli nejlepší kamarádi. Sedíme na baru a přijde řeč na to co tu vlastně dělám. Vypravím mu celý můj příběh a plán o útěku. Vzpomenu si že na mě čeká San u únikového vchodu. Jackson mě chytí za ruku a říká "Y/N pojď utečeme spolu ke mě mám vilu v menším ostrově tam tě nenajdou pojď,, štěstím bez sebe e problížíte k únikovému vchodu. Vidíš Sana a řekneš mu že se mám kam schovat obejmu ho a utíkáme východem na parkoviště...
KONEC 5. DÍLU
ČTEŠ
365 DAYS FELL IN LOVE
Любовные романы❤Příběh o holce jménem Y/N (zde si představ své jméno) zamilovaná story o kpopu.❤ Hlaví postavou jsi ty a tvůj přitel Jimin letíte na dovolenou ale něco se zvrhne.....