Do pokoje ti vběhnou 4 pohlední kluci a s radostí se přivítáte. Vy jste moji maskéři zeptám se. Ano to jsme já jsem Wooyoung moc mě těší, podíváš se na zbytek, jo já sem Yeosang, moc mě těší Y/N já sem Seonghwa, ozve se poslední Ahoj já jsem tvůj make-up artista San můžeme se pusit do práce! S nadšením se posadíš na křeslo a San tě začne líčit, zeptá se tě "a jak se vlastně jmenuješ,,.Nadšená mu odpovíš že Y/N. Krásnější jméno jsem ještě neslyšel. Začaly jsme si povídat a až došlo na řeč o tom klubu kam večer pojedeš, velmi jsem začala být rozklepaná. V hlavě ti zase běhá otázka kudy uteču co když e to nepovede. San si přitáhne křeslo a sedne si vedle mě a řekne "Y/N já vím všechno Hyunjin tě unesl a chce aby jsi ho milovala, teď ti řeknu něco co víme jenom mi dva platí?,, Ty kývneš hlavou a San zpustí " Vím co jakého baru jedete byl jsem u toho jak se domlouvali, pod hlavním schodištěm jsou únikové dveře těmi se dostaneš ven za zadní parkoviště, ale nesmíš utéct hned dej si na čas já u toho vchodu budu čekat na tebe,, Se slzami v očích jsem se na Sana podívala a obejmula ho, děkuju za pomoc řekneš mu. Ale Y/N víme to jen mi dva je ti to jasné?! Kývneš hlavou a San mi dokončuje Make-up. Než odejde pousměje se na tebe a řekne "tak večer v baru Y/N,, Z místnosti odejde a začnu přemýšet nad tím co dělá Yoongi, Jimin a Kookie, neskutečně me naštval Jimin už ho nechci nikdy vidět. Radši budu přemýšlet nad tím jak se dostanu pryč z baru. Do místnosti přijde Wooyoung, Yeosang a Seonghwa začali o kolo mě skákat meřily me všude kde to jen šlo oblékly mě do šatů a vysokých podpadku Yeosang mi dělá krásný účes. Já myslím že jsi připravená Y/N tak šup šup dole už čekají jenom na tebe. Všechny sem obejmula a poděkovala, rychle bežím ze schodů natěšená na párty vzpomenu si na slova Sana "Víme to jenom mi buď nenápadná,, sejdeš schody dolů kde čeká Hyunjin a jeho partička kamarádů. Proč se na mě smějí je na mě něco špatně? Přistoupíš k nim a pozdravíš Hyunjin se na me kouká a pochválí můj vzhled poděkovala sem a šla jsem do auta určené pro mě. Sednu si a přemýšlím nad Jiminem proč mi to udělal vhrknou mi slzy do očí vedle me sedí kluk kterého ještě neznám podívám se na něj a řekla jsem "Já sem Y/N moc mě těší,, odpoví krásným hlasem "Já jsem Han moc mě těší Y/N jak se těšíš na párty?,, Povídaly jsme si celou cestu a pak jsme dojeli na místo...
KONEC 4. DÍLU
ČTEŠ
365 DAYS FELL IN LOVE
Любовные романы❤Příběh o holce jménem Y/N (zde si představ své jméno) zamilovaná story o kpopu.❤ Hlaví postavou jsi ty a tvůj přitel Jimin letíte na dovolenou ale něco se zvrhne.....