Sevmeye Başladığım İlk Andan Beri

10 1 0
                                    

Tanışmamız çok saçmaydı seninle öylesine bir mesajdan nerelere geldi neler oldu neler geçti aramızda....

Senden mesaj bekliyordum ama gelmiyordu 2 gün sonra bir mesaj geldi ve ben soğuk davrandım sen ise Özür diledin ve sonra konuşmaya başladık ne güzel ondan 2 gün sonra 5 Aralık 2014'de 22.15 gibi sana bir evlilik teklifi geldi sen ise bunu ciddiye aldın ve olmaz çok erken dedin ben üsteledim ama sen yinede olmaz dedin sonra olacaksa hiç ayrılmıcaksak anca öyle olur dedim ben sonra 06.11.2014 gece saat 01.10 civarlarında ilişkimizin ilk adımlarını attık seninle "EVET" cevabı gelince yattık. Sabah Günaydın mesajı gelince çok büyük bir mutluluk içinde kalktık yataktan o gün okula gelirken zorla değilde koşa koşa geldim sende öylemi geldin acaba?

O gün ilk gün öğle arası sırf senin için kütüphane'nin anahtarını aldım ve orda ilk buluşmamız gerçekleşti sen çok utandın zor geldin ama sonra alıştın telefonunu aldım panikledin sen bişey yoktu tabi benimkinde'de seninkinde'de sonra namaz kılmak için çıktık ordan.........

Sonra günden güne alıştık birbirimize en uzun süreli ayrılığımız benim doğum günüm'de olmuştu 4 veya 5 gün sen çok özledim ağladım filan dedin belkide yalandı bunlar ama ben inandım saf gibi geldiğim gün buluştuk ve ilk kez sarıldık seninle o gün o kadar çok mutlu oldum ki anlatamam o anı düşününce kalbim öyle bir çarpıyordu ki ölcek gibi oluyordum sonra her buluşmamızda sarılmak istedim ama sen zorluk çıkardın hep ama sarıldık yinede ama o günkü mutluluk hiç olmadı. Aradan 10 20 gün geçti sonra çok fazla kavga etmeye başladık altan alan sen hiç almamaya başladın ve bunun üzerine seninle konuştuk bidaha yapmicaz diye tamam dedik ama yine kavga ettik derece baya bi yükseldi ve o gün ayrıldık ben okulun koridorlarında koşa koşa seni ararken sen hastaneye kaçmıştın buldum seni konuştuk gözünün önünde "ÇOK AĞLADIM " ama hiç bir şey değişmedi yerlere göklere sığdıramadığımız aşk saçma, nedensiz bir şekilde bitti ve üzülen her zamanki gibi ERKEK tarafı oldu.....

Seviyorsa insan gitmeyecek bir gün,

Seviyorsa insan bıkmayacak bir gün,

Seviyorsa insan unutmicak bir gün,

Seviyorsa insan elbet DÖNECEK BİR GÜN......

Saçma Bir Sevgiydi BizimkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin