Sen ayrı şehirde ben ise ayrı...
Ne yaparsın işte mesafeler engel olmaması gerekirdi ama sen engel kıldın uzak kaldın hep herneyse çekip giden sevgili sen gittiğin günden beri hastayım belkide yasta ben bile bilmiyorum ne olduğumu...
Yatarken düşündüğüm tek şey yine senin ve gitmen. Bir türlü mantık veremiyordum gitmene hiç bir sebeb yoktu çünkü söyle şimdi sevgili gittiğin o yerde diyomusun o beni çok seviyordu, ben onun vazgeçişmeziydim, bensiz yapamazdı o diyomusun sevgili...
Sen şimdi gittiğin o şehirde cidden mutlumusun? Hiç ben gelmiyormuyum aklına hiç düşünmüyormusun geçen günlerimizi.Yaptığımız saçmalıklar, buluştuğumuz yerler, konuştuğumuz saatler, telefonlar, bir birimize koyduğumuz isim "Tatlı peri" bunlar gelmiyor mu aklına üzülmüyormusun hiç. Doğru ya sevgili üzülsen neden bırakıp giderdin ki zaten Unuttuğum bir şey olursa hatırlat demiştin hatırlatim sevgili "Beni Seviyordun ve hiç Bırakmayacaktın" yalan söylemek nede kolay geliyor dimi nede güzel... Herneyse neden olduğunu bilmiyorum ama seni hala seviyorum gibi geliyor bana hep seni hatırlıyorum üzülüyorum, yıkılıyorum ama kimin umrunda ki? Dünya çıkar için dönüyor sende bu çıkarını aldın benden ve gittin.....
Hiç demiyormusun biz ilk şiirlerimizi birbirimize yazmıştık diye... Sen beni ağlamama, üzülmeme hani kıyamazdın, hepsi sözde cici kız senin için bir oyunduk biz sen oynadın eğlendin şimdi ise sıkıldın dimi herşey bu yüzden zaten sıkıldığın için yeminleri, sözleri bozdun gittin giderken de banada bir sürü zarar verdin cici kız ama sana demiştim oyun oynarsan İNTİKAMIM ACI OLUR diye şimdi o zaman geldide geçiyor sanırım artık kendine Dikkat et Öldürdüğün insan intikam için tekrar dirildi Cici kıZ....
Sana hakkımı helal ediyorum ama sevgim haram olsun haram olsun haram olsun...!