I.

325 32 5
                                    

"Policie varuje všechny obyvatele Heepfordu aby neopouštěli své domovy. Po okolí se potuluje zvíře, které prý uteklo z blízkého istitutu věd a také..."

Nina už to ani neposlouchala, po hmatu našla ovladač a vypla televizi. Venku byla bouřka poznala to podle proudů vody bičující francouské okno jejího obýváku. Byla slepá. Už od malička. Po paměti přešla do kuchyně a nalila si sklenici vody. Velmi pomalu ji položila na stůl a zaposlouchala se do zvuků domu. Něco jí tu nesedělo.

"Haló? Je tu někdo?"

V mysli jí proběhla myšlenka, že jí ten někdo stejně neodpoví. Uslyšela kroky v jídelně a se zděšením si uvědomila, že nezavřela okno.

"Haló? Prosím vás neubližujte mi."

Doopravdy se bála. Kroky ustaly  a Nina se chytla hrany stolu. Kroky se ozvaly znovu a blížily se k ní. Ona zpanikařila a začala couvat. Zakopla ale o židli a spadla na zem. Ten někdo se velmi rychle blížil. Instinktivně si dala ruce před obličej.

"Neubližujte mi."

Dotyčný stál nad ní. Věděla to a tak se pokusila odsunout co nejdále od osoby stojící nad ní.

"Prosím!"

Její oči to neviděly, ale kdyby viděly, asi by vykřikla. To co před ní stálo, nebyl člověk. Ano byl to člověk, ale zohyzděný. To co nad ní stálo by vidící lidé pojmenovali jen jedním slovem.

Monstrum.

Nová story je na světě!!! Vyvěste prapory!!! Není to tak zlé jak to vypadá :D

Blind loveKde žijí příběhy. Začni objevovat