Ξημέρωσε Τετάρτη πρωί και ήταν η στιγμή που έπρεπε να αφήσω την αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη και να πάω στην Αθήνα για σπουδές .
Δεν πέρασα στην παννεληνιες και έτσι αποφάσισα να πάω να εργαστώ στην Αθήνα και να σπουδάσω σε ιδιωτική σχολή.... ήθελα απλά να ξεφύγω από την πόλη μου να ζήσω καινούργιες εμπειριες και να δημιουργήσω ανεξάρτητος πλέον τις δικές μου αναμνήσειςΣήκωθηκα λοιπόν και ξεκίνησα να ντύνομαι .Οι γονείς μ έκλαιγαν στη πόρτα που θα αποχωριζόντουσαν το μοναχογιό τους. Το φορτηγό ξεκίνησε με τα πράγματα μου να ταξιδεύουν για Αθήνα .Εγώ πήγα στο αεροδρόμιο αποχαιρέτησα τους γονείς μου και την παλιά μου ζωή στην Θεσσαλονίκη .
Το απόγευμα είχα φτάσει στην Αθήνα «Μα τι όμορφη πόλη» σκέφτηκα μόλις κατέβηκα στο Μοναστηράκι .Είχα νοικιάσει ένα όμορφο διαμέρισμα στα Εξαρχεια για να είμαι κοντά στο κέντρο , στη σχολή και φυσικά στη νυχτερινή ζωή της Αθήνας . Με το έφτασα σπίτι έπεσα για ύπνο χωρίς να έχω φτιάξει τίποτα ούτε καν άνοιξα τις βαλίτσες .
Μόλις ξύπνησα μετά από έναν βαθύ ύπνο.. άνοιξα το κινητό μου και άρχισα να βλέπω τσόντες γιατι είχα καυλες . Έπαιζα την μεγάλη μου ψωλη για αρκετή ώρα μέχρι που ζεστά χυσια έτρεξαν παντού πάνω μου να... σκέφτηκα «πρέπει να βρω γκομενα». Ξεκίνησα να ετοιμάζω το σπίτι όλα ήταν άνω κάτω από την μετακομίση. Η σχολή ξεκινούσε μεθαύριο και έπρεπε να έχω τελειώσει και ηρεμήσει . Θα σπούδαζα διοίκηση επιχειρήσεων για να μπορώ να ανοίξω την δίκη μου επιχείρηση .
3 μέρες λοιπόν πέρασαν ήσυχα χαλαρά στο σπίτι και ήρθε η ώρα να πάω στη σχολή μου . Μπαίνουμε στην τάξη και αμέσως γνωρίζω τον νέο μου κολλητό . Βασίλης εκείνος 18 χρόνων ελεύθερος . Κώστας του λέω Βασίλης μου λέει και η γνωριμία ήταν αστραπιαία.Το βράδυ βγήκαμε για μπυρες σε ένα καινούργιο μαγαζί στο Γκάζι .
Ντυπηθηκα φόρεσα το μαύρο μ παντελόνι το άσπρο μου πουκάμισο τα μαύρα παπούτσια και το ακριβό μου το ρολόι και ήμουν έτοιμος να γνωρίσω την Αθήνα. Όταν βγήκα από την πόρτα αντίκρισα μια πανέμορφη κοπέλα που έμενε στο δίπλα διαμέρισμα . Ανταλλάξαμε ένα γεια και κατέβηκα γρήγορα της σκάλες για να μην παρατήρηση το φούσκωμα στο παντελόνι μου που κόντευε να σκιστή από την στύση μου .
Συναντώ τον Βασίλη στο μαγαζί . Οι πρώτες μπυρες έρχονται . Πίνουμε αρκετά .. πάω στο μπάνιο γιατί ψιλό ζαλιζόμουν . Εκεί βλέπω την Μαρία όπως μου συστήθηκε . Το τι συναιβει δεν το πίστευα ούτε ο ίδιος . Τα πρώτα φιλία έπεσαν αμέσως και κλειδώθηκαμε στο μπάνιο . Μου κατέβασε το παντελόνι και της έχωσα το καυλι μου στο στόμα της .. το ρουφουςε ασταμάτητα όσο εγώ της το κάρφωνα βαθειά μέσα στο λαρύγγι της εκείνη βογκουσε πνιγόταν ... Ο φίλος μου ψάχνει να με βρει μπαίνει στο μπάνιο και ακούει τον ήχο από το λαρύγγι της Μαρίας που μόλις κατάπινε τα ζεστά μ υγρά .. Εγώ φώναξα από ηδονή και τα έριξα όλα μέσα τις . Ο Βασίλης δεν έχασε ευκαιρία να πάρει μάτι και άρχισε να την παίζει έξω από την τουαλέτα . Ήταν η πρώτη μου εμπειρία στην Αθήνα . Ανταλλάξαμε τηλέφωνα ήταν σίγουρο ότι θα την ξανά έβλεπα την τυπισα...
Πάω σπίτι αράζω , το τηλέφωνο χτυπάει και είναι ο Βασίλης και μου λέει ότι έβγαλε βίντεο το τσιμπουκι μου με τη Μαρία . Εκνευρίστηκα αλλά κατάλαβα ότι κάτι περίεργο συνέβαινε . Ο Βασίλης την έπαιζε με την τσόντα μου . Αναρωτήθηκα «ο κολλητός μου να χύνει με το βίντεο του καλύτερου του φίλου» δεν έδωσα
σημασία και κοιμήθηκα
Αυτό που θα ακολουθούσε ήταν φοβερό ....
YOU ARE READING
Ξέφρενη ζωή
Teen FictionΕίμαι 19 ετών και κατεβαίνω για σπουδες στην Αθήνα ... όμως κάτι αναπαντεχο θα συμβεί ...μια ξέφρενη ζωή... ναρκωτικά ... σεξ ... και ωραίες εμπειριες ...