Το οργιο

1.5K 9 0
                                    

... Ξαφνικά λοιπόν χτυπάει η πόρτα . Σηκώνομαι να δω τι γίνεται και βλέπω την Αλεξάνδρα από το ματάκι της πόρτας ..
«Δεν πίστευα αυτό που γινόταν» Οι δυο κολλητές θα έπεφτε η μια πάνω στην άλλη.

Το καυλι μου ήταν έτοιμο όταν άνοιξα την πόρτα . Η Αλεξάνδρα φώναξε
«Άκουσα τα βογκητά και ήμουν σίγουρη ότι κάτι καλό γινόταν εδώ»
Αντικρίζει όμως την κολλητή της Μαρία και παθαίνει σοκ όταν την βλέπει ξαπλωμένη με το μουνι σε κοινή θέα και το Βασίλη να της χώνει τα δάχτυλα στο πρωκτό και το στόμα .
«Βρήκε ευκαιρία ο άτιμος να γαμησει ξανά»
Ήταν μια άβολη στιγμή μέχρι που με άρπαξε η Αλεξάνδρα και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό κατέβηκε στο στήθος στους κοιλιακούς μου και τέλος στο χοντρό μου πέος που ήταν έτοιμο να εκραγεί μετά την τρελή αυτή εμπειρία.

Δεν άργησε να ρουφήξει τα αρχιδια μου και την ψωλη μου ενώ ο Βασίλης πήδαγε την κωλοτρυπιδα της Μαρία στο καναπέ .Βογκητά ακουγοντουααν από παντού . Οι καυλωμενες τσούλες ούρλιαζαν
«Αν ναι Βασίλη χώσε το κρέας σου βαθειά στο κωλο μου» Εκείνη τη στιγμή παρατάω την Αλεξάνδρα και πάω να καρφωσω το μουνακι της Μαρίας που με δέχτηκε με πολλά υγρά . Ο Βασίλης και εγώ ξεσκίζανε μια πουτανιτσα από μπρος και από πίσω .

Η Αλεξάνδρα ένιωσε μοναξιά και ήρθε και έκατσε πάνω στο πρόσωπο της Μαρίας που ούρλιαζε από καυλα ... τώρα πια δεν μπορούσε να φωνάζει ένα ζέστη υγρό αιδιο ήταν στο στόμα της και το έγλειφε με μανία.

Ο Βασίλης τελειωσε μέσα στο κωλο και ένα τεράστιο βογκητο ακούστηκε.... εκείνη τη στιγμή η Αλεξάνδρα μου έχυνε παντού πάνω στη Μαρία σε εμάς ήταν φοβερό αυτό που γινόταν .. από την ηδονή δεν άργησα να τελειώσω μέσα της και τα ζεστά μ υγρά έτρεξαν στο παντού . Τότε σηκώθηκε η Αλεξάνδρα και ρούφηξε τα υγρά μου από το μουνι της κολλητής της .

Όλοι τρελαμένοι από καυλα πέσαμε για ύπνο ... εκεί μέσα στα απίστευτα υγρά και τα μουνακια που ήταν δίπλα μας καυλωμενα και αγκάλιασμενα.

Το ξημέρωμα δεν άργησε να έρθει καθώς κοιμηθήκαμε πολύ αργά μετά την ξέφρενη παρτουζα . Τα κορίτσια ντύθηκαν έφυγαν και εμείς με το Βασίλη μείναμε μόνοι μας σπίτι και στα χέρια είχαμε βιντεοσκοπημένο το άγριο όργιο με τις κολλητές . Πολλοί κουρασμένοι σηκωθήκαμε να πάμε στη σχολή όπου είχαμε ήδη αργήσει .

Τα κορίτσια είχαν αφήσει σημείωμα στο τραπέζι της κουζίνας με τα τηλέφωνα τους και ένα προφυλακτικό που σήμαινε τη θα προκύψει στη συνέχεια ......

Όμως τα πράγματα θα έρθουν κάπως αλλιώς μια αναπάντεχη φάση θα με κάνει να....

Ξέφρενη ζωή Where stories live. Discover now