Όπως καταλαβαίνετε όλα κυλούσαν υπέροχα στην Αθήνα .. τίποτα δεν εμπόδιζε την ευτυχία μου . Οι γονείς μ έστελναν το χρήμα κάθε μήνα και εγώ απλά έκανα τη ζωάρα μου με το κολλητο μου και τις τρέλες μας φίλες
Η πρώτη εξεταστικη είχε περάσει και ήρθε ξανά το καλοκαίρι . Οι πρώτες μου διακοπές ανεξάρτητος και ελεύθερος ερχόντουσαν και ήμουν έτοιμος να της απολαύσω στο υπέροχο νησί της Μυκόνου .
1η Ιουλίου με το κολλητό πήγαμε Πειραιά να πάρουμε το πλοίο για το νησί ... όλα κυλούσαν υπέροχα . Τα κορίτσια είχαμε να τα δούμε μερικές μέρες μετά από ένα ξέφρενο όργιο που είχαμε σε δημόσιες τουαλέτες κλαμπ .
Το νησί ήταν υπέροχο γεμάτο γκόμενες . Το πρώτο βράδυ αράξαμε στη πισίνα του ξενοδοχείου όπου ήρθε και ο πρώτος μας μπαφος . Το χόρτο ήταν παντού στο νησί και κάναμε την πλάκα μας όπως όλοι . Το ίδιο βράδυ το περάσαμε σε μπιτσομπαρο με χορεύτριες σε γνωστή παραλία της Μυκόνου . Οι σηκωμαρες ήταν εκεί όπως συνήθως .
Τα ξημερώματα γυρίσαμε στο δωμάτιο μαστουρωμένοι και καυλωμενοι . Μπήκα για μπάνιο αλλά αυτό που θα ακολουθούσε θα δημιουργούσε κάποια προβλήματα στη σχεσγ μου με το Βασίλη
Άνοιξε την πόρτα και άρχιζε να την παίζει βλέποντας το κωλο μου . Εκεί κατάλαβα γτ καυλωνε όσο καθόμασταν μαζί στο σπίτι σην Αθήνα χωρίς κανένα λόγο . Άρχισα να φωνάζω
«Ρε μαλακα μαζέψου τι κανείς εκεί»
«Έχω καυλες και θέλω να γαμησω τρύπα» είπε και έμεινα άφωνος. Δεν πίστευα ότι θα μπορούσε ποτέ να με δει ερωτικά ο καλύτερος μου φίλος ποσό μάλλον ενώ είμασταν στρειτ και πηδούσαμε μαζί τις κοπέλες .Το επόμενο πρωί μετά από μεγάλο τσακωμό που ζήτησε συγγνώμη που παρασύρθηκε από την καυλα του . Τον συγχώρεσα και γέλασα κάπως ήξερα τι προκαλεί η μαστουρα . Όμως αυτό δεν θα τελείωνε εκεί ....
Λίγες μέρες μετά τα ξέφρενα πάρτυ στη Μύκονο κάποια στιγμή χάνω το Βασίλη στο πλήθος νέος που κοπανιόντουσαν στο κλαμπάκι . Είχα ανησυχήσει και επέστρεψα στο δωμάτιο να φορτίσω το κινητό που είχε σβυσει από μπαταρία . Ανοίξω την πόρτα και τον αντικρίζω να γαμαει έναν νεαρό γύρω στα 20 ... το θεάμα αποκρουστικό . Δεν ήθελα να του τη χαλάσω βέβαια ... έφυγα γύρισα στο μπαρ όπου μια αναπάντεχη συνάντηση θα ερχόταν ..
Πάνω ατη μπάρα το Μαράκι να χορεύει υμιγυμνοι και από κάτω μαστουρωμένα καυλωμενα αγόρια να είναι έτοιμα να την γαμησουν αλύπητα . Κάτι που η ίδια ήθελα φυσικά .
4 τα ξημερώματα το μαγαζί άρχισε να αδειάζει και μείναμε εγώ η Μαρία και μερικά ακόμα παιδιά της ηλικίας μου να καπνίζουμε μπαφο και να χαϊδεύουμε το Μαράκι . Έδειξα στα παιδιά το βίντεο που πηδουσαμε τη Μαρία με το κολλητό και τα αίματα άναψαν όπως ήταν λογικό . Ο Βασίλης ήταν ακόμα στο δωμάτιο μάλλον ..... Τέλος πάντων οι πρώτες ψωλες βγήκαν το στόμα της Μαρίας ήταν εκεί να της υποδεχτεί μέσα της . Τρεις τρεις οι πουτσες στο στόμα της Μαρίας . Εγώ γαμουσα την υπέροχη υγρή της τρύπα η οποία είχε ανοίξει σε τρομακτικό βαθμό από τις πολλές ψωλες .
Το γαμισι συνεχίστηκε για πολλές ώρες . Το Μαράκι πλέον δεν μπορούσε άλλο λιποθύμησε από την κούραση και το πολύ ξύλο που είχε φάει . Το ήθελε αλλά τα πράγματα κάποια στιγμή ξέφυγαν .... Η κοπέλα πραγματικά χρειαζόταν νοσοκομείο για να συνέλθει από την τρομακτική εμπειρία που μόλις είχε ζήσει ..
Από τις φωνές που προκλήθηκαν από τη λιποθυμία της Μαρίας ήρθε η αστυνομία ..... τα πράγματα ήταν δύσκολα για όλους μας .... γεμάτοι χόρτο ... γυμνοί και μια κοπέλα σχεδόν βίασμενη και λιπόθυμη πάνω σε ένα τραπέζι να περιμένει το ασθενοφόρο ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ξέφρενη ζωή
Ficção AdolescenteΕίμαι 19 ετών και κατεβαίνω για σπουδες στην Αθήνα ... όμως κάτι αναπαντεχο θα συμβεί ...μια ξέφρενη ζωή... ναρκωτικά ... σεξ ... και ωραίες εμπειριες ...