3. BÖLÜM ÇARPIŞMA

78 6 0
                                    

Gerçekten çok üzgünüm sınavlarım yüzünden yazmaya vakit bulamadım. Ama sömestr da her hafta yazacağım beğenileriniz için teşekkürler hikaye hakkında yorumlar yaparsanız mutlu olurum.

İyi okumalar...

Rüzgardan

Sabahın köründe mert' e bulaşmak çok eğlenceli oldu. Aslında gözlerim hala Derin' i arıyor. Dün çok kızdırdım onu. Ama neden bu kadar alındı anlamadım. Neyse, gelmiş midir okula? Siniri geçmiş midir? Dün yanındaki kimdi? Böyle meraklanmak hiç bana göre değil. Bu kız beni değiştirmeye başlıyor.

Derinden

Okula geldiğimden beri Rüzgar ' ı görmedim. Acaba fazla mı öfkeli davrandım. Belki de o beni gördü ve karşılaşmak istemediği için başka bir yere gitti. Çünkü bugün onu görmeme imkanım yok, çoğu dersimiz ortak. Tam bu düşüncelerle boğuşurken bana bir dozer çarptı. Bir anda kendimi yerde buldum. Tam "özür dilerim benim hatam"  diyecekken karşımda onu gördüm.

Rüzgardan

Onu yerde ararken yerde buldum resmen. Sert düşmüştü. Elimi uzatıp kalkmasına yardımcı olacaktım ki beni  fark etti.

"Derin iyi misin?"

"E.evet iyiyim."

"Pardon"

"Hayır benim hatam özür dilerim."

"Asıl benim hatam."

"Hayır dedim, benim hatam."

"Tamam ikimizin hatası." dedim ve gülüştük.

"Neyse benim gitmem lazım." dedi. Tam gidecekken kolundan tutup

"Dün olanlar için özür dilerim. Arkadaşın olduğunu bilmiyordum." dedim.

"Ne fark eder insanlara böyle hitap etmen hiç hoş değil."

"Lütfen özür dilemeye çalışıyorum işleri daha fazla zorlaştırma"

"Peki tamam" dedi ve saatine baktı.

"Derse geç kaldık."

"İstersen kafeteryaya gidelim."

"Olur." dedi.

Kafeteryaya gidip kahvelerimizi aldık ve oturduk. Dünden beri aklımı kemiren soruyu ona yönelttim.

"Dün yanındaki sevgilin miydi?"

"Kim? Özgür mü?"

"Dün okula gelen işte..."

"Seni ilgilendirmez."

"Tamam haklısın üzgünüm."

Derinden

Tamam dedi ama sinirlenmişti. Bunu, eline bakınca daha iyi anladım. Elini yumruk yapıp sıkıyordu. Sanırım biraz kıskandı. Ama bu oyunu devam ettireceğim. Özgür' ün kuzenim olduğunu bilmesine gerek yok. En azından şimdilik. Kahvelerimizi bitirdikten sonra kampüsün bahçesinde biraz dolaştık ve sohbet ettik. Aslında iyi bir çocuk. Keşke insanları dış görünüşleriyle yargılamasa...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANA AŞIKSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin