8.

2 0 0
                                    


Nemohla jsem odolat, už ne. Nešlo to. Musela jsem sama sobě připustit, že to to chci. 

Kapky vody na nás stále kapaly a my jediné co vnímali byli polibky a doteky.

Sjížděl rukama po celém  mém těle a já mu zarývala nehty do krku a rvala mu vlasy. Oddali jsme se tomu oba. Když v tom jsem dala hlavu směrem dolů celá udýchaná a pomalu se koukla na něho. Jeho oči mě sjížděli pohledem a jeho dech byl o 100x rychlejší než můj. Koukali jsme jeden na druhého když v tom začal putovat rukou pomalu k mému místu. Koukal se stále na mě. Na mojí reakci. Začala jsem rychleji dýchat, zaklonila jsem hlavu a on mi začal jezdit pomalu po klitorisu a začínal mě dráždit. Stále na mě koukal pronikavýma očima jak reaguju. Narovnala jsem hlavu a sjela mu obličej. Ty jeho oči a napuchlý ret mě ještě víc oblbovali. Byla jsem, ale v sedmém nebi, byl to pro mě nový  a hlavně skvělý pocit. Nevydržela jsem to jelikož mě dráždil čím dál víc a já už celá hořela a nemohla dál. 

Vrhla jsem se na něj když v tom okamžiku do mě strčil rovnou 2 prsty. Celá jsem se narovnala a vzdychla tak moc, až jsem cítila ten jeho úšklebek. Líbilo se mu jakou má nade mnou moc. Byl to ale úžasný  pocit. Já, ale udělala co nečekal. Vzala jsem mu penis do ruky a silně ho stiskla a zároveň jsem ho kousla do rtu. Byla jsem v tom nová, ale věděla jsem v tu chvíli   prostě co mám dělat. To on na to zaklonil hlavu a vzdychl. Sunula jsem ruku dolů a nahoru až se na mě vrhl tak moc silně, že mě ještě víc přitlačil na studené kachličky a líbal mě tak silně. Byli jsme jako spojeni v jedno a přitom jsme spolu dělali jenom toto.

Věděla jsem, že by nebylo dobré kdyby to pokračovala a přemáhala jsem se byl to skvělý pocit a  jelikož mě dodělal k vrcholu a já cítila, že on brzo už bude. Políbila jsem ho naposled a zároveň kousla. Odstrčila jsem ho a prošla kolem něj ven ze sprchy.

Stál tam jak poleno sám a nevěděl co se děje, nebo spíš nevěřil tomu co jsem udělala.


Nobody knew anythingKde žijí příběhy. Začni objevovat