evvel zaman içinde kalbur saman içinde , Ahmet diye bir çocuk doğmuştur ve Ahmet'in özel bir gücü vardır ama 10 yaşında farkında olur . Ahmet İstanbul'un merkezinde doğmuştur ve 5 yaşında Antalya'ya taşınmışlardır . Ve yeni evlerinde bir sürü arkadaş edinmiştir. ve ahmet gözünü açıp kapayana kadar bir yıl geçer , ve Ahmet anasınıfa geçer ve bir gün sınıfta arkadaşıyla kavga eder ve Ahmetin ailesi okula gelip Ahmet'i alır ve eve giderler ve Ahmet ceza alır 2 hafta boyunca televizyon izlememe cezası yer .
Aradan 4 yıl geçer ve Ahmet 4. sınıfa geçer kendine gerçek arkadaşlar edinir ama maalesef babası polis olduğu için taainleri çıkar ve taşınırlar . ahmet ve ailesi Siirt'e taşınır ve tüm kuzenleri Siirtte oturuyodur ve en sevdiği kuzeni Özgürün evine gider özgür bisiklet sürmeyi
çok sever Ahmet hep Özgürle takılacağı için kendine en güzelinden bi bisiklet alır.
bir gün bisiklet sürmeye çıkarlar ancak üç serseri önlerini kesip bisikletlerini alırlar.
ve ahmetin özel gücü sinirlenince ortaya çıkıyor ve ahmet hala bunu bilmiyor ve sinirlenince ortaya çıkan güc
de gözleri kırmızıya döner ve çok güçlü zihinsel güçlerinin yanında hızlı olup çok kaslı birine dönüşür ve istemeden sol kolunu hızlıca sola doğru atar vede bisikleti çalan serseriler sola doğru uçar ve ahmet istemeden sinirlenince gözleri kırmızı olduğu için serserileri korkutur ve korkup kaçarlar özgür ve ahmet bisikletlerini geri alır ve ahmetlerin evine giderler ahmetin annesi özgürün teyzesi oluyor
özgür ve ahmet yemek yeyip bisiklet sürmeye devam ederler. ve aradan bir hafta geçer.
ahmet ve özgür avm ye gider ve yemek yerler ve ahmet artık güçlerini farketmiştir ve nasıl kulllana bileceğini öğrenmiştir ve güçlerini sinirlenmedende kullana biliyordur gözlerinin kırmızı olup olmamasına kendisi kara verebilmeyide öğrenmiştir bide ne görsün hamile bir kadının parasını çalan hırsızı görüp güçlerini kullanır meğer bide ne görsün zaman yavaşlamış ve bunuda kendi gücü olduğunu düşünür ve haklıdır zaman yavaşladığı için hırsızdan kadının parasını alıp hırpalamıştır ve güvenliğe götürür ve güçlerini iyilik için kullanır.
aradan bir kaç gün geçer ve ahmet ile özgür yine dışarı çıkar.
gürese giderler ve dürüm yerler yedikten sonra eve gidip netflixten exatlon izlerler ve ahmetlerin maddi durumu çok iyi olduğu için gaza gelip exatlon parkurundaki engellerin birebir aynısını kocaman bahçelerine koyarlar saatlerce kapışırlar ve bir farkla ahmet galip olur .
ve ahmetin istettiği playstation 5 gelir ve evde playstation 4 te vardır 4ü ahmete verir ve sonra ahmetlerin evindeki diğer televizyona geçer ve gta 5 online oynarlar ve ahmetin zar zor yaptığı arabayı biri patlatır patlattığı için ahmet ağır küfür eder ve annesi ahmete çok büyük bir ceza verir.
aradan bir yıl geçer ve ahmet tüm süper kahraman filmlerini izler ve özel güçleri sarpa sarar ahmet bir sürü iyilik yapar,
ve ahmet eve gelir ve netflixteki lucifer filmini izler ve kanat ister ama özel güçleri arasında kanat yoktur ve zamanı yavaşlatıp artık geri alamayacağı bir hata yapar zamanı yavaşlatıp kendine en büyüğünden bir beyaz kanat alır ve doktoru zaman yavaşladığı için yavaştır ve ahmet onu tutunca normale döner ve ahmet ona yüklü para verir ve istediğini söyler ahmetin sırtının üst tarafına büyük içeri doğru deli,k açarlar ve içine beden yayı koyarlar yaylar istediğinde içeri çekmesi için ameliyat biter ve zamanı en ağır şekle alır ve tek hızlı olan kişi o olduğu için direk yarası geçer ama kanatlarını bi türlü hareket ettiremez ve tüm üstlerinin o kısmının bir tarafını yırtar zamanı yavaşlatır ve her şeyi dener aradan 7 saat geçer ve öğrenir.
bir gün sonra
özgürü dışarı çağırır özgürlerin binasının kapısının önünde durur ve özgür geldiği anda onu tutar kanatlarını çıkarıp uçar özgür en başta çok korkar ama sonra çok eğlenceli gelir saatlerce uçarlar ahmetin kanatları çok yorulur ve özgüre şaka yapar kanatlarını geri derisinin içine sokar ve düşüyoruuuz diye bağırır özgür ağlamaya başlar sonra baylılır neyseki çok yüksektelerdir ve özgür aşağı doğru hızlıca düşer ve ahmet zamanı yavaşlatır ve özgürü tutup kanatlarını açar ve özgürü yatağına koyar ve evine gider ve özgür bunları rüya sanar.
aradan bir gün geçer
kafeye giderler ve herşeyi anlatır ve özgürle beraber yüzmek istemişlerdir ama hava çok soğuktur ama ahmet çözüm bulur zamanı yavaşlar zaman yavaşladığı için havada esmez havuza giderler yüzerler kurunurlar ve uçarak eve giderler ve sonraki gün kar yağar özgür yokuştan kanatlarının üzerinde kaymalarını söyler ama kanatlar ahmetin DNA sına karıştığı için artık kanatlar ahmetin bir parçası haline gelir ve özgüre söyler ki kanadına bir şey olunca onun canının yandığını söyler ama bi kar kızağı alıp zamanı yavaşlatıp kızağın üstüne ikisi çıkar ve ahmet hızlanmak için kanatlarını çırpar ve biri rampa yaptığı için taa 4 mahalle ileri uçarlar son anda ahmet kanatlarını açar ve uçarlar .
aradan bir kaç hafta geçer
ahmet ailesine güçlerini söyleme kararı alır neyseki özgür engel olur ama ne görsünler ahmetin kanatlarını yapan doktor kafayı kaçırmak üzere olduğu için ahmetin ailesine söylemeye geliyodur ve ahmet zamanı durdurup doktoru hastaneye uçarak götürür ve ahmet doktorun kulağına şu sözleri fısıldar ben ahmet diye birini tanımıyorum kanatta neymiş deyip evine uçup zamanı başlatır ve pes 2016 oynarlarr.
YOU ARE READING
Ahmet'in Özel Güçleri
Acciónahmet 2005te doğan bir çocuktur ve 10 yaşında özel güçlerini bisikletli çalınınca farkeder ve bu özel güçlerini kuzeni özgürle beraberiyilik için kullanır