לבבות✨

199 15 14
                                    

היי, ממליצה לכם בחום לדלג על כל הקטע הזה של ההסבר אימוג'ים🤍

אוקיי תקשיבו יש לי איזה קטע עם אימוג'ים של לבבות, אני חושבת שכל לב מתאים לאירוע אחר
❤️- לב קלאסי, מסמל או אחת, אני אוהבת אותך כל כך, תודה תודה תודה תודה או שתיים, שזה סתם אימוג'י ששולחים כזה לכולם, ברב המקרים זאת תהיה האפשרות השניה.
🧡- לב שמסמל אהבה אבל לא אהבה רגילה, יותר נכון, לא אהבה של אנשים רגילים. רק אנשים מיוחדים וספציפיים מאוד שולחים את האימוג'ים לב הזה.
💛- האימוג'י של התודה האדיש, הוא אומר כזה "תודה אבל אין על מה", אבל שימו לב, האימוג'י הזה יכול להיות גם למקרים של האדיש וגם למקרים שכבר נמאס מהלב הקלאסי, האדום. בדרך כלל אם תרצו לשדרג באימוג'י לב שלכם תשדרגו או עם האימוג'י הזה או עם הלב הכחול.
💚- זה אימוג'י שלא כדאי לכם לשלוח לאף אחד. נ ק ו ד ה.
💙- זה האימוג'י שאו, כפי שציינתי באימוג'י צהוב, משדרגים איתו כשאין לכם כח ללב הקלאסי או ששולחים אותו באופן קבוע, זה לב שבאמת קל להתרגל אליו.
💜- זה אימוג'י די קר, זה נחשב אימוג'י הפטור, משתמשים בו כדי להוסיף איזה משהו להודעה שנראת די ריקה או כזה כשאתם לא יודעים איזה אימוג'י להוסיף.
🤎- זה לב שאף אחד לא משתמש בו אבל לא כמו הירוק, אלא פשוט אין בו צורך.
🖤- זה אימוג'י לב שאני ממש אוהבת, הוא פחות להודעות רגילות, הוא להודעות ספציפיות, צריך לדעת מתי להשתמש בו.
🤍- זה אימוג'י שדי מחליף את הלב האדום, כאילו אם רוצים לגוון אבל אתם עדיין צריכים שיהיה לכם אימוג'י שמתאר בדיוק את אותו הדבר. זה גם אימוג'י שמעדנים איתו הודעת והופכים הודעה לרגועה כזה.

זהו, זה ההסבר אימוג'ים המאוד קצר שלי

הקיצר חשבתי להתאים את הלבבות לשבעה אז זאת ההתאמה שלי:

אנבת' צ'ייס🖤
פרסי ג'קסון💙
פרנק ז'אנג❤️
ג'ייסון גרייס🤍
פייפר מקלין💜
ליאו ואלדס🧡
הייזל לבסק💛

מה ההתאמה שלכם?

תקשיבו אני באמת משועממת בטירוף אז תסלחו לי על החפירה

דעות על ספרי ריק ריירדןWhere stories live. Discover now