1.deo
°Julie POV°
Cris:jesi li spremna?
Ja:nee
Cris:pozuri malo
Cris i ja smo živele u domu,takođe bile smo najbolje učenice pa su nas poslali u Los Angeles da nastavimo školovanje. Cris,znam je od kada sam se rodila,naši roditelji su bili najbolji prijatelji,to je moja mama nama pričala. Njeni su je ostavili kada je imala 1godinu,pa je živela sa nama.U mojoj sedmoj godini,neki kriminalci su upali u moju kuću i ubili moje roditelje zbog velikog duga. Od sedme godine Cris i ja smo same,pa nas je moja tetka stavila u dom,gde smo bile 10godina. Iskreno u domu smo provele pola života, ne mogu reci da nije bilo lepo. Danas idemo u Los Angeles kao najbolje ucenice u domu. Imamo 17 godina i 3.godina smo srednje skole.
Ja:hej Cris,je'l mozes da verujes samo nas deli dva sata do grada iz naših snova?
Cris:Bukvalno,kao da su snovi postali stvarnost
°Posle 2 sata°
Posle duge vožnje,taksi nas je dovezao ispred jedne ogromne kuće. Tamo su nas cekali jedna zena i muškarac četrdesetih godina. Kuća i samo dvorište izgledalo je prelepo,nikada nisam mogla da zamislim da cu od jedne sobice u domu doći ovde.
X:Zdravo devojke,ja sam Josephine, a ovo je moj muz Hero. Mi ćemo biti vaši roditelji na razmeni i jako se radujemo tome.
Ja:drago mi je,ja sam Julie. Ova Vaša kuca i okruženje je prelepo,jako nam je drago što smo baš kod Vas došle. O da ovo je moja drugarica,skoro kao sestra Cris.
Cris:zdravo,drago mi je
Hero:Ostavite kofere ovde,posle ćemo to, Josephine i ja hoćemo da vam pokažemo kuću i dvorište i da vas bolje upoznamo,kao i vi nas.
Tako smo par sati setali Hero i Josephine,su rekli da ih slobodno zovemo imenom i da im ne persiramo. Jako su divni i ljubazni. Cris im je ispričala celu našu istoriju,za divno čudo jako su bili zainteresovani,mislila sam da smo ih smorile. Oni su nam rekli da imaju sina ,cini mi se da se zove Blake, ima dvadeset godina. On nece toliko biti kući, Hero i Josephine takođe jer idu na posao,a Cris i ja smo svakako u školi. Bice teško da se naviknemo,ali hoćemo. Hero nam je odneo kofere u sobe. Moja i Cris-ina soba su bile jedna pored druge,ocekivala sam da cemo biti zajedno ali kako god. Veceras Hero odrzava veceru kod njih kuci gde ce doci njihov sin i mi smo pozvane. Posle će nam Blake malo pokazati grad,nadam se da ga ne smaramo pošto imam osećaj da smo takve.Kada sam se raspakovala otisla sam kod Cris u sobu.
Ja:Hej,sta ces ti da obuces za veceras
Cris:ne znam
Ja:toliko sam uzbudjena zbog svega ovoga ,a ti
Cris:da,previse
Odjednom je neko pokucao na vrata...to je bio Blake...
Blake:izvinite ako vas prekidam ja sa samo dosao da se upoznamo..ja sam Blake
Cris:ja sam Cris ,drago mi je
Ja:ja sam Julie ,drago mi je
Blake:i meni takodje i da keva mi je rekla da vam kazem da budete spremene u 8
Ja:dobro bicemo spremne....
Blake:pa idem ja da se spremim,zdravo
Cris:zdravo
Cris:boze koliko je sladak
Ja:daj cuti malo
Cris:da li sam slagala nesto
Ja:ne ,nego smo samo je malo glupo tek smo stigle
Cris:okej
Otisla sam u svoju sobu da se spremam...kada sam se spremila otisla sam kod Cris...takodje je i ona bila spremna pa smo krenule dole...
nije nam bilo svejedno da li cemo im se svideti kad nas malo bolje upoznaju....
Ja:Cris ja i dalje ne znam sta cu da obucem
Cris:Ajoj Julie,obuci nesto lepo otkud ja znam
Ja:pa naravno da cu obući nešto lepo,a vidim ti si sad ljuta jer ti si srela Blake-a pa ti se svideo
Cris:Boze Julie,vidim decka prvi put u životu
Ja:dobro dobro,nisam rekla nista loše,odoh u sobu.
Cris:cekaj,hoću da te pitam nešto
Ja:pitaj
Cris:a sta misliš, je'l bi bili lep par
Ja:pa onako,mislim da bi mogla naći i lepšeg
Cris:jaoo,ti ces mene celog života zezati i bices sama
Ja:e pa to ja jos ne znam,sta ce se desiti za 500 godina, a i da budem sama u cemu je problem. Odoh.
Ja ne znam sta je njoj,menja raspoloženja u sekundi. U 20h beše vecera,koliko se sećam. Dobro,sada je 17h,imam jos vremena. Uzela sam da čitam knjigu,pa cu posle da se spremam.
YOU ARE READING
Zaljubljeni u zvezde
Teen FictionDve devojke, najbolje drugarice, zajedno kreću u novu školu. Upoznaće nove ljude, sa nekima će biti u dobrim odnosima, a sa nekim i ne bas. Da li će neki novi momci ući u život i doneti dramu?Sta ce se desiti kada iz jednog doma dođu u grad iz snov...