Prolog...

140 11 9
                                    

Denki:

Um.. asi ahoj? Tohle je můj příběh, stejně jako ho vyprávěl Midoriya tak teď budu já.. takže

Znovu ahoj. Mé jméno jméno je Denki Kaminari. Můj quirk je elektřina. Hustý, co? No.. ale tohle je můj příběh, ne jak jsem se stal hrdinou, ale jak jsem našel lásku svého života.

Vše to začalo, když jsem se narodil, překvapivě. Rodiče byli šťastní, že se jim narodil chlapeček, jenže.. je to pravda jen na půl.. ve skutečnosti ten chlapeček měl vagínu i penis.. heh.. uh.. pořád se mi o tom špatně mluví, takže mě omluvte. 

Když to rodiče zjistili.. byli znechucení.. ale i přes to si mě nechali.. toho lituju.. udělali mi ze života peklo..

No.. přeskočíme několik let, když se začalo něco dít.. něco vážnějšího spíš.. 

Bylo mi čerstvě patnáct let.. kdy se to úplně zvrtlo.. 

Měl jsem své přátele, kterým jsem věřil. Sice nevěděli o tom co mám dole, ale jinak jsem jim říkal všechno.. jak mi doma nadávají, mlátí mě.. opravdu jsem jim věřil..

Jednoho dne mi bylo ve škole zle, řekl jsem to učitelce a to zavolala mému otci ať si pro mě přijede.. bál jsem se, jelikož jsem ho ten den naštval.. ani nevím čím.. ale hodil po mě talíř a křičel po mně.. nesnáším, když někdo zvýší hlas.. ani to nemusí být na mě.. Teď zpět k dění:

Otec naštvaně vletěl do třídy ani neklepal 

,,Kde je ta malá kurva?" zavrčel a já sklopil pohled 

Pramínky vlasů mi popadali do očí, ale to mi nevadilo, alespoň jsem se na něj nemusel dívat.

,,Pane, nemluvte takhle-" učitelka ani nedokončila její slova a otec znovu křičel 

,,Neříkejte mi co mám a nemám dělat! Kdyby jste věděla jaká zrůda je! Má Vagínu! Chápete to?! Kluk co má vagínu!" 

Chce se mi brečet.. 

Věděl jsem, že se na mě všichni dívají.. ticho..

,,Tak zvedej se! Nebo tě mám odnýst jako princeznu?!" 

Polkl jsem slzy a rychle si pobalil učení. Svižnějším krokem jsem k němu došel, ale držel se od něj bezpečně daleko.

,,Nashledanou.." pípl jsem stále se sklopenou hlavou 

Vyšel jsem ze dveří a otec za mnou. Šel jsem pomalu.. 

,,Pojď trochu, nemám na tebe celou věčnost!" silně mě vzal za vlasy a tahle mě ze školy

A takhle začali nejhorší léta mého života..


______________

Henlo, jestli tohle někdo čte..

Um.. změny.. Denki ještě chodí na základku, která tu bude trvat o jeden rok více, ju? 

Další změny se dozvíte čtením příběhu..

🌙

Hanahaki Disease | Denki x ? |Kde žijí příběhy. Začni objevovat