8'liyi tanima

87 1 1
                                    

Bende o sekiz kizdan biriyim. Adim Gizem sarisin,uzun sacli, orta boylu, asiri neseli ve lakabi "sari civciv "

Digeri Seher; 8'linin arasinda komik olan ama normalde sinirli, kavgaci ve benimde en yakin arkadasim.Lakabi "uzun "

Digeri Nagehan; biz Nagehana bir suru isim taktik; Naci, Naciye,nargile gibi birsuru ismi var.Nagehan Ufuk 'un sevgilisi ve birbirlerini cok seviyorlar .Nagehan; kisa sacli,orta boylu ve guzel bir kiz.Lakabi "koyun yunu ".Bu lakabi ona vermemizin sebebi saclarinda cok kirik var.

Digeri Dilara; kisa boylu,zapzayif,tatli ve zeki bir kiz. Sevdigi biri var ve o sevdigi beni seviyomus gibi dusunuyor.Ama oyle bir sey yok.Lakabi "kucuk ".

Digeri Nurdan; kisa boylu,kisa sacli ve tatli bir kiz. Seveni var ve bu yuzden basi belaya girmistir. Ama o onu sevmiyor. Okulda ogle molalarinda cok yiyor bu yuzden lakabi "obiriks ".Ve ozurlu (bunu daha sonra anlaticam) :D.

Digeri Melisa;kisa sacli,zayif,gozluklu,fotograf cekinmeyi cok seviyor.Lakabi "erkek"

Digeri Büsra; uzun boylu, kisa sacli, seveni var. Ve o sevenini hic sevmiyor.ve cok kafasina takiyor.Lakabi "borazan ".Cunku kalin sesli :D
Digeri Nazife;bizimle pek ogle molalarinda olmaz.Ama bizi çok güldürür.Genelde okuldaki hocalarin taklidini yapar.Lakabi "taklitçi".

8'liHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin