Yolda Seher'le karşılaşmıştık.Hâl hatır sorduktan sonra Seher bana "okulda bugün Dilara'nın kavgasi var." dedi .Bende sebebini sordum tabiki.Anlatmaya başladi "Dilara'nın sevdiği çocuk bi kızla çıkıyomuş.Dilara'da bu kıza faceden mesaj atmış 'işte sen kimsin ki Emre'yle çıkıyosun falan' diye ,kızda ' sen kimsin lan'diye cevap vermiş.Dilara'da kiza "pazartrsi gelde gosteriyim kim oldugumu'diye cevap vermis.Kizda ' kolaysa goster,Pazartesi sizin okulun ordayim' demis.Dilara'da 'tamam 'demiş.İşte bugün sanirim kiz gelecek ,biz genede hazir olalim. " dedi.Bende "tamam."dedim.Okula varmıştık.Herkes bize bakiyodu .Kalabaliğin arasindan gectikten sonra Dilara ve Nagehan'i gördük.Çok endişeliydiler.Yanlarina gittik.Ben "noldu?"diye sordum.Nagehan " kız bayildi,sanirim biraz fazla hırpaladik.Emre'de az arkada bizi gördükten sonra koşarak yanimiza geldi .Dilara'yi da kolundan tuttu.Sonra Cansu'nun (Emre'nin sevgilisi) yanina geldi ve yerden kaldirdi."Cansuu iyi misiin ,Cansuu ,Cansuu "diye bağırdı Emre.Biz Dilara'yla okula geçtik.Kiz ayildi mi bilmiyoruz. " dedi."Biz gelmeden niye kavgaya giriyosunuz ?" diye bağırdım.Dilara " kız gelmisti ,konusmaya baslayinca bana hakaret etti bende dayanamadim." dedi. "Kac kisilerdi,siz iyi misiniz ?" dedim.Nagehan "iki kişilerdi,biz iyiyiz ama sanirim saclarim fazla yolundu." dedi.Zil çalmıştı.İlk ders Matematikti .