YOLCULUK

960 45 7
                                    

Cemre uyuya kalmıştı ona baktım çok tatlı uyuyordu uzandım ve yanağını öptüm yola geri döndüm yolda bir yerde durmamız lazımdı çünkü ihtiyaçlarımız baya baya vardi bir kaç saat daha gittikten sonra benzincide durdum cemreye "hadi cemre kalk ihtiyacın ne varsa al veya bisi yap iştee" cemre uyandı "tamam ama sakın beni bırakma" dedi Bende "pekii" dedim ve ındim içeri girdim cemre de girdi ve elimi tuttu bende ona baktım "şu adam bana bakıyor o yüzden tuttum" dedi Bende yaklaştım ve dudağından öptüm adam gidince kendimi geri cektim Cemre kırmızı kesilmişti güldüm "sakin ol önceden de oldu bu kaç kere hemdr" omuzuma vurdu ve sus işareti yaptı herşeyi aldık ve kasaya geçtik aldık ve yola çıktık cemre herşeyi açtı ve yemeğe başladı bana baktı "eee sende ye yia tek ben yiyorum olmazz" dedi güldüm "şu hallerini cidden çok özlemişim cemre" dedim buruk bir gülümsemeyle bana baktı ve önüne döndü aksama doğru bizim eve vardık kapıyı çaldım ve annem açtı "oğlum gelmişşş" dedi Bende sarıldım "anam kadın bakkk" kapıdan içeri cemre girdi ve annemle el sıkıştı annem sarıldı ve "benim gelinim bu mu cellat" dedi cemre öksürdü bende  güldüm "annecim daha deil ama olucak yakında umarım" dedim cemre koluma vurdu annem "neyse hadi karnınız açtır sizin geçin masaya"....
SIZ MUKKEMEL BIRSEYSINIZ YA 204 OKUMA VAY BEEE YARIN DERS OLMADIGI ICIN BIR SÜRÜ BÖLÜM ATICAM SIZI COK SEVIYORUM KUZULARRRR

CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin