GERİ DONUS

874 38 4
                                    

Akşam eve geldik geç saat olduğu için annem yatmıştı cemreyle ben odamıza geçtik cemre pjamasini giydi ve yanıma geldi ben her zamanki gibi sadece siyah eşofman giyip yatmıştım cemre dibine sokuldu bende ona sarıldım ve  uyuya kaldık sabah kalktım cemre yanimda deildi tuvalte gidip baktım orda da yoktu aşağıya koştum ve rahatladım cemre ayşe teyzeyle birlikte kahvaltı hazırlıyordu ve giyinmişti de beni fark etti ve baktı "aaaa kara oğlanım gelmişşs" d3di ve yanıma gelip sarıldı bende aynı şekilde sarıldım ve yüzümü geri çekip ona baktım "eee hadi ama yola cikicaz bebegim" dedim oda ayşe teyzeye döndü "ayşe teyze beni seni çok sevdim yia" dedi cemre ayşe teyzem bir bana bir ona baktı "merak etme boncukum bu kara oğlum getirir seni" dedi ayşe teyze güldüm sonra hazırlandık ve eşyaları alıp annemle vedalastik ve yola çıktık akşam gibi villa da olduk cemre bana baktı bende ona "hazırmısjn papatyam" dedim oda kafa salladı ve kapıyı çaldım artık el eleydik yağız kapıyı açtı Ilk bize sonra elimize baktı sonra bir anda "HASSS KOSUN LAN BURAYA ANAN SIIIII OHAAA LANNN BERFIN BERKE GELIN OGLUMMM CABUKK BUNLAR BIRLIKTE OLMUSSSS" cemre gülmeye başladı yağıza "knk allah rızası için çekil bi ya" dedik ve içeri girdik herkes bize bakıyordu bi anda "LAN BAKMAYIN BI AMK SEVGILI ÖLDÜK IŞTE YA"  dedim berke herkes bi anda bize sarıldı konuştuk ve odamıza çıktık cemre "bebegim ben uyumak istiyorum" dedi Bende aynı şekilde kafa salladım ve yattık sonra bana sarıldı bende aynı şekilde sarıldım bana doğru yaklaştı ve öptü bende aynı şekilde onu öptüm "iyi geceler sevgilim" dedim oda bana "iyi geceler herşeyimm" dedi.....

CEMCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin