AHU KAÇIRILIYOR

8 3 0
                                    

Ahu yavaş yavaş büyümeye başlıyordu. Ama hem annesinin hem de kendisinin çektikleri bitmemişti. Ahu küçüklüğünden beri her zaman babasından korkardı. O hiç bir baba sevgisi görmemişti babası ona hiç iyi davranmazdı. Her zaman kaba kötü davranırdı. Zaman geçtikçe Hakan Ahuya da şiddet uygulamaya başlamıştı. İstediğini yapmadığında ona vuruyor ya da ona ceza veriyordu. Geceleri çok geç saatlerde Ahuyu içki almaya gönderirdi. Yasemin ne kadarda Hakana karşı çıksa kızını göndermemek istese de Hakan karşı çıkamıyordu. Hakan her olaydan bir şey çıkarıp hep şiddet uygulardı. Ahu daha beş altı yaşında geceleri gider babasına içki alırdı. Bazen verdiği para yetmezdi alamazdı sonra eve eli boş gelincede kıyamet kopardı. Ahunun hiçbir suçu yoktu. Yine bir gün gece birde babası Ahu içki almaya göndermişti. Annesi arkasından ağlıyormuş ama elinden hiç bir şey gelmiyordu. Hakana her ne kadar ben giderim dese de Hakanın bir bağırması yetiyordu. Bütün apartman onların kavgasından şikayetçiydi. Hepsi imza toplayıp onları attırmak istiyorlardı. Sadece bir kişi dışında oda Fatma nine. Fatma nine apartmanın en üst katında tek başına yaşayan biriydi. Kocası beş yıl önce ölmüştü. Hiç çocuğu yoktu. O kocaman evde tek başına yaşardı. Yasemin i çok severdi. Her zaman onu ve Ahuyu kendi öz çocuğu ve torunu olarak görmüştü. Ahu da çok severdi Fatma nineyi. Yasemin bazen Hakan eve çok sarhoş gelince Ahuya zarar gelmesin diye Fatma nineye bırakırdı. Fatma nine Ahuyu çok severdi. Ona hep güzel yemekler yapar onunla oyun oynar ve ona hep masal anlatırdı. Fatma nine bir de çok güzel esim çizerdi. Evinde bir sürü kendi yaptığı tablolar vardı. Ahu da Fatma nine ile birlikte sevmişti resim yapmayı. O günlerden beri Ahu büyüdüğünde ressam olmak isterdi. Ahu yine bir gün gece içki almaya gitmişti. Gece geç saat olduğu için sokakta pek kimse olmazdı. Ahu kaldırımdan sessizce yürüyordu. Hemen içkiyi alıp eve gidecekti. Birden yanında bir gölge belirdi. Arkasına dönmek istemedi. Sonra aniden biri ağzını eliyle kapatmış ve onu kucağına almıştı. Ahu çok korkuyordu çığlık atmaya başlamıştı. Ama adam çok sert bir şekilde ağzını tutuyordu. Ahu her ne kadar adamın elinden kurtulmaya çalışsa da kurtulamadı. Adam biraz daha kaçmaya devam edersen elimden hiç kaçamazsın dedi. Adam Ahuyu bir arabaya bindirip oradan ikisi de uzaklaştı. Zaman baya geçmişti. Yasemin evde meraktan çatlamıştı. Hakan ise sinirlenmiş Ahu umurunda bile değil benim içkilerim nerede diye evin içinde gezinmeye başlamıştı. Yasemin ise artık çıldırmış ve Hakana sen nasıl bir babasın sen kızını niye hiç umursamıyorsun ona niye böyle davranıyorsun ya kızımızın başına bir şey geldiyse diye söylenerek ona ilk defa bağırıyordu. Hakan ise ilk defa tepki vermemişti. O  da yavaştan korkmaya ve kızının başına bir şey gelirse en başta onu bakkala gönderdiği için kendisinin suçlu olduğunu biliyordu. Hakan bir yandan deli düşünceler kafasında dolanırken Yasemin ise hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı...

Bu bölüm biraz kısa oldu ama bundan sonraki bölüm daha uzun olacak. Yorum yapmayı unutmayın:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AHUNUN UMUDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin