1,858. Gün | SON

182 15 56
                                    

(Yanlış yazdığımı düşünüyorsunuz değil mi? Ama doğru jjkkjkjk)

Harumi'den

Beş yıllık aradan sonra tekrar lisemin geçtiği yerlere geri dönüyordum. Yanımda araba süren serseri ile.

"Niye benimle geldiğini hala merak ediyorum." Güneş gözlüğünü çıkartıp bana bakma zahmetinde bulundu.

"Çünkü... neden olmasın? Ve benden habersiz bir şey yapmadığından emin olacağım. Bir taşla iki kuş. Çok zekiyim."

Bu adam gerçek mi?

"Beni burada bırak. Vio (Ultra Violet) ile buluşacağım. İznim var mı?"

"Bir şart ile, buluşunca beni görüntülü ara."

"Olmuş bil. Güle güle." Yanağına bir öpücük kondurup arabadan hemen indim. Yoksa bu fikrini hemen değiştirebilir. Erkekler çok dengesiz.

'Dengesiz 1 arıyor'

-Efendim?

- Vardın mı?

- Çıkalı beş dakika bile olmadı! Kapat!

- Ama bek-

'Çağrı sonlandırıldı'

Boşu boşuna adını dengesiz yapmadım. Ben hayatımda böyle dengesiz biri görmedim. Anlamadım ki kime çekmiş!

Biraz daha yürüdükten sonra Vio ile buluşacağım yere gittim. 80'lerden kalma, işleten kişi de fazla genç sayılmazdı zaten, aile yeri havası veren bir yerdi. Pencere kenarında olacağını söylemişti. Görmeyeli baya değiştim demişti bana. Ne kadar değişmiş olabilir ki? En fazla saçını kesmiştir.

Pekala... Galiba biraz geç gelecek. Köşede falan oturayım bari.

10 dakikadır nerede bu kız!?

'Vio arıyor'

- NEREDESİN YA! BURADA AĞAÇ OLDUM! BEN BÖYLE M-

"Buradayım Rumi." Ses telefondan gelmemişti. Kafamı etrafa bakmak için kaldırdım. Kısa saçlarının yarısını kazıtmış bir kadın bana el sallıyordu. Bu bizim Violet miydi?

(Saç medyada var.)

Tamam bende kendimi görünmez yapmaya çalışan tipimden kurtulmuştum ama bu tamamen çağ atlamak! Yani hala serseri tipi var ama...

"Uzun zaman oldu, Rumi. Nasılsın? Abin, ailen ve o nasıl?"

"Hepsi aynı. Abim bana her zamankinden daha fazla 'abilik' yapıyor."

"Ben de sizi yakalasaydım ben de öyle yapardım. Oturcan mı?"

"Sanki kötü bir şey yaptık. Sadece bir haftalığına Jamenikai'ye gelmişken beni de görmek istemişti."

Uzun zamandır sadece telefondan konuşuyorduk. Biraz daha sohbet ettik. Killow'dan falan bahsetti. Ve ben de ona büyük sürprizi söyleyeceğim.

- Hey, Vio!

- Yup.

- Tekrardan buraya taşınıyoruz!

[✓] Onu Tanıyon Mu? | Llorumi TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin