#dodatek (opisówka)

241 11 0
                                    

Pov. Bakugou

Przez to, że ten zasraniec mnie wkurwił na próbach to tak mocno walnąłem pałeczkami o ścianę że aż się połamały. I tak o to Shitty Hair musi mi je odkupić.

Aktualnie była godzina 11:00 więc do wyjścia miałem jakieś jeszcze 2 godziny bo umówiony z nim byłem na 13:00 pod moim blokiem. Wstałem o 6:48 więc zdążyłem się już ubrać i zjeść śniadanie. Stwierdziłem, że skoro mam jeszcze tyle wolnego czasu to się prześpię. Jeszcze przed drzemką napisałem do Kirishimy żeby się nie spóźnił.

Pov. Kirishima

Właśnie jadłem swoje ulubione płatki z mlekiem i jednocześnie oglądałem telewizję. Po zjedzonym śniadaniu poszedłem się ubrać i ogarnąć. Jak już wykonałem poranne czynności to wróciłem do pokoju.

Nic nadzwyczajnego, chociaż nie mogłem narzekać że jest on mały. Na przeciwko drzwi jest duże łóżko dwuosobowe, po obu stronach łóżka stoją takie małe stoliki nocne z jedną szufladą. Nad łóżkiem zawieszone są dwie lampki. Po lewej stronie drzwi jest okno, a po obu stronach okna wiszą półki na różne duperele i zdjęcia. Na przeciwko okna jest duża szafa z ubraniami która zajmuje całą ścianę. Po tej samej stronie co drzwi, w rogu po lewej stronie stoi biurko i bardzo wygodne krzesło obrotowe. Ściany mają kolor szary, meble z łóżkiem są białe a na środku leży niebieski, puchaty dywan. Może mój pokój nie jest jakoś bardzo nowoczesny ale ja go lubię.

Położyłem się na moim łóżku i zobaczyłem jedną wiadomość od Bakugou.

💥Katsuki💥: Tylko się nie spóźnij.

Ehhhh...no tak jestem z nim umówiony na 13 pod jego blokiem. Przecież muszę mu odkupić pałeczki do gry które swoją drogą nie są aż takie tanie. A już miałem uzbieraną całą kwotę na nową gitarę. No nic przecież mu ich nie odkupię bo to nie męskie.

Jest już 11:45 więc miałem jeszcze godzinę do wyjścia, ponieważ mam do Bakugou dosłownie 15 minut piechotą. Skoro mam tak dużo czasu to pomogę mamie posprzątać w mieszkaniu,

~~~~~~~~~~~~

Więc jak już zauważyliście będą się czasami pojawiać krótkie opisówki. Mam nadzieję że wam to się podoba. Przepraszam za tak długą nie obecność ale wena sobie spierdoliła :cc. Ale już wróciła, więc roździały będą się częściej pojawiać w obu książkach :)).
Za wszystkie błędy przepraszam.

Instagram...Bakugou Katsuki {Koniec}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz