16.yas gunu
Babamı ilk kez bu gün görecektim hayatım boyunca bu anı planlamıştım ama anlayamadığım bazı şeyler vardı neden yani neden 16 yaşıma kadar onu göremezdim hepsi bir gizemdi annemde tabi ama annem hep yanımdaydı.
Okul dönüşü eve gitmeden önce biraz gezmek istdim ve mark 'ı aradım aramamla telefon açılmıştı neden bilemiyorum ama bi sorun veya mutlu olduğum zamanlar kısaca her zmn yanımda olmasından mutluydum.
'Alo' diye bir ses gelince kendime gelmistim.
Hemen cevap olarak 'mark biraz gezelim mi olurmu sana uygun mu' diye sordum o da bunu olaylar bi şekilde 'olur' dedi.
10 dk sonra yanımdaydı nasıl yapıyor bilmiyorum ama ben söylemesemde beni hep buluyordu benden sadece 2 yas büyüktü ve bir zamanlar ona aşıktım ama şimdi sadece dostum.
'Eee nereye gitmek istersin' deyince 'bilmem ama sadece gezmek istiyorum' dedim.
O da onaylar bir şekilde kafa salladı.
'O zaman gideceğimiz yeri ben seçmek istiyorum aslında seni biriyle tanıştırmak istiyorum sana uyarmı ' dedi ve kafa salladım evet anlamında
--
Yarım saat sonra terkedilmiş ama lüks binalarin olduğu bir yere geldik. Içeri girdiğimizde uzun ki oldukca uzun biri duruyordu karşımda birden bana doğru geldi ve bana sarıldı ilk başta bişey anlamamiştim ve olduğum yerden kurtulmak istercesine çırpındım adam bana bakip guluyordu ' iyi bari kolay lokma olmadığını bana kanıtladı ' dedi bir ses ve bunu söleyen karşımdaki adamdı ama inanmasi güç olan nini gibi bir sesti bu beni huzurla dolduruyordu bir süre sonra mark la birlikte arabaya binip eve gelince etraf karanlıktı aydinlatmak için dümeye basmamla birlikte büyük bir gürültüyle iyiki doğdun rosemary diye çığlıklar kulağımı patlatircasina çıkıyordu iste o an benim 16.yaş günüm olduğu aklıma geldi ve sevindim gözlerim etrafi bir taramali tüfek gibi araıyordu tam o sirada terk edilmiş binaların önünde tanıştığım ama ismini bile bana söylemeyen adam karsimda ve anneme sarılıyordu o sırada hersey buyuk bi sekilde biçimlendi aklimda o adam babamdan baskasi değildi birden dayanamayip üstüne doğru yürüdüm sanki gözlerimden ateş fışkırıyor ve ellerim bi kaya kadar sertti. Birden babama vurmaya başladim göğüsü nasil acımıstır ama olssun o benim canımı tam 16 sene boyunca acıtmıştı ve durdum sanki bana sarilmasini beklermisim gibi beklediğim gibide oldu bana sarilmisti döşüne kafamı bastırıp saclarımı kokluyordu...
Kusura bakmayin ilk hikayem ve daha yeni kocaman bi 2 bolumluk yaziyi sildim sinirden cildirdim resmen ama o daha iyiydi bence nese destek ve yorumlarinizi bekliyorum :))) )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
melez melek
Randombir melek anne ve vampir baba melez bir kiz basindan gecen olaylar ve yasama bicimi ayrica daha once görülmemiş bir güç (hikaye biraz kisa ama)