Babam aslında kim yada annem
Parti bittiğinde evde sadece ben mark annem ve yeni tanıdığım babam vardı.
Boş bir odaya geçip durduk sesizliği babam bozmuştu zaman geldi.
Annem ve babam el ele tutuşup beni ortalarına koymuşlardı ben ne olduğunu anlamıyordum ama genede dediklerini yapıyordum o sırada annem ve babam benim anlamadığım bir dilde birşeyler söylüyorlardı onlar gözlerini kapatınca bende kapamiştim ne olduyasa zaten ondan sonra oldu oda en başata tamamen zifiri bir karanliğa sonrasındaysa inanilmaz bir karbeyazı isikla dolmuştu ve bu karanlıkta ışıkta benden çıkıyordu oda eskisi gibi ampulun ışığı ile aydınlanınca kendimi koltuğa bırakmak ve ne olduğunu idrak etmek istedim ama kendimi koltuğa bırakmamla yere yapışmıştım ve yine afalamıştım ve arkamı dönüp bakınca devasa 2 kanat vardi ve dudağımın kenarlarından da birşeyler olduğunu hissetmiştim hemen en yakındaki aynaya gidip baktım ve iki yane vampir dişiye biri siyah biri beyaz iki kanat vardı sırtımda okadar büyüklerdiki hareket ettikçe birşeyleri düşürüp parçalıyordum .
Güç bela anneme ve babama dönmüştüm buda ne demeye kalmadan babamın dişlerini annemin ise kanatlarini görmüştüm benimkine nazaran çok daha küçük ve griydi.
Neler oluyor burda derken gözüme mark takılmıştı o neydi peki yoksa normal birimi derken aklımda ayaga kalkti ve ilk olarak abin ikinci olarak vampir melezim ben ama sen melek melezsin melezim .
Melez mi bu kelime bile beni korkutmaya yetmşti tabi küçüken aşık olduğum ve şimdi dostum dediğim kişi abim çikmişti sırada ne vardi.
Flimlerdeki gibi savaş mi yoksa başka birşeymi buda neydi böle derken etrafı darmaduman ettiğimi dahi fark edemedim babam beni omuzlarımdan tutmus ve sakin ol kızım ve kedini kontrol et hem dişlerini hemde kanatlarini yerine sok demisti garip olan bunu nasil yapicağimi bilmiyordum ve bana derin nefes al ve emret dedi dediğini yaptım ve birden dişlerin çekilip kanatlarin derime yapıştığını hissetim aslında korksamda cok hoş birşeydi bu bunca zaman hep melekler ve vampirlerle ve perliler ve ve ve diye uzardı onun için susmayi seçerk bu gibi şeylerin olmasini isterdim ama şimdi başıma gelmişti hiç tahmin dahi edemezdim. Ve akilmdan şunlari geçirdim annem bir melek ve babam da bir vampir ben ve abim de birer meleziz.
Yorum ve begenmeyi unutmayin tesekurler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
melez melek
Randombir melek anne ve vampir baba melez bir kiz basindan gecen olaylar ve yasama bicimi ayrica daha once görülmemiş bir güç (hikaye biraz kisa ama)