Multimedia- Selin - Barbara Palvin
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
Evden çıkınca bişey unuttuğumu hissettim. Ayaklarıma baktım. Pantolon giymiştim. Saç, tamam. Ee? Ne unut- oha sevgilimi unuttum. Koşarak eve gittim. Yukarı çıkarak odamı aramaya başladım. Sevgilim nerdesin ya !!! Ümitsizliğe kapılmıştım ki beyaz kabloyu gördüm. Hemen yastığımın altından alıp kulağıma taktım. Evet sevgilim kulaklık. Aşağı inip anneme haber verip evden çıktım. Boğaz kenarına gelince gördüğüm banka oturdum. Biraz denizi izledim. Saflığını, maviliğini ve temizliğini... Etrafı inceledikten sonra bir market gördüm. Yavaşça yerimden kalkıp markete doğru yürüdüm. Içeri girip raflara göz attım. Gördüğüm Canga'ı kapıp parayı ödeyip çıktım. Eve yürürken beynimde yankılanan şarkıyla kendimden geçtim.
Iyisin tabii.
Sen sevildin, ben bekledim.
Rahat değil mi?
Bir varmışım bir yokmuşum
Ne güzel değil mi?
Rahat tabii....Telefonu alıp saate bakarken alt tarafta yazan tarih ve gün! !! Yarın pazartesi lanet olsun ! 15 günlük tatilim bitti. Pazartesi. Yarın. Okul. Pic çocuklar. Okul. Nefret. Lanet. Berbat. Pic çocuklar olduğunu söylemiştim deil mi?!?!
-------●○●○●○●□■□■□■○●○●○●--------
Sabah çalan alarmı susturup ayağa kalktım. Sürtük iç sesim- evet Sürtük dedim- hemen lavaboya gidip bakım yapmam gerektiğini yoksa kimsenin beni seksi bulmayacağını söyledi. Ses kes iç ses. Hemen dolaptan deri siyah taytımı ve beyaz üzerinde I'M CRAYZ.. yazan tişortümü giydim. El yüz felan işte o işleri halledip evden çıktım. Tam kapıyı cekecekken ayakkabı giymeyi unuttuğumu farkettim. Siyah vanslarımı kapıp evden çıktım. Kusura bakma hayat. Beni evin önünden siyah BMW'siyle alacak bir sevgilim yok. Ama iyi ya böyle. Ben erkeklere güvenmiyorum zaten.
He cnm he s.s Geçen gün Yaren'le erkek kesen sen diildin zaten demi
Sen sussana ya iç ses. Teallam. Sanane.
Yazar notu: Sa-na-ne benim boyumdan jdjdjdb s.s Tamam teyze vurma ya!
Okula gelince sırada bekleyen inekler, üstlerinden şu meşhur kolej futbol takımı ceketlerini çıkarmayanlar, erkek kesen milli orospular, ve benim üstüme atlamak için koşarak bu tarafa gelen Yaren ve Sami- ne üstüme atlamak !
-Selöööğn!!!!
-Allah rızası için yapma Yaren nolur ya ?
Sami bizim bu halimize gülerken Yaren'le sarılıp meşhur selamlaşmamızı yaptık. Müdür yardımcılarının kötü bakışları yüzünden sıralara geçtik.
Selağm ilk bölüm olduğu için kısa bi kere tmm mı s.s
Neyse kardişlerinize önerin hikayemi yavrusular. Hadi bayss :)