Berbat bir okul günü sonrası berbat hocaların berbat bir günde verdikleri berbat ödevleri yaptıktan sonra berbat ilaçlarımı aldım. Evet ilaçlar. Tüm hayatımı mahveden astım hastalığı ve onlara bağlı yaşadığım ilaçlar. Ama kafama takmıyorum artık. Ama eger olurda birgün bu hastalığı atlatırsam o gün nefesimin kesilmeyeceğini bilerek doyasıya koşacağım. Gözümden akan yaşı silerek üstümu değiştirdim. Kot şort ve üstüne "I'M SEXY AND KNOW IT" yazan tişortümü giyip evden çıktım. Sami ve Yaren'i görünce el sallayarak yanlarına gittim. Sami bizi önemli bir haberi olduğunu söyleyerek saçma sapan whatsapp gurubumuzdan çağırdı. Yanına gidince konuşmaya başladı.
" Evet Selöģn de geldiğine göre. Hani ben bir futbol seçmesine gitmiştim ya. Kabul edilmişim aq. Yani 2,5 aylığına Amerika'ya gidiyorum. Yeni hayat ve yeni arkadaşlar. "
Inanmıyorum ya! Bak bide yeni arkadaşlar diyor. Tealllam. Yaren'le ona ters ters bakınca hemen durumu toparlamaya çalıştı.
"Hımm. Yeni hayat, yeni arkadaşlar ve eski best friend'ler. " diyince gülüp birbirimize sarılık. Olsun gitmesi bişey değiştirmezdi ki. Onla görüşürüz ayrıca.
"Başka kızlara bakarsan keserim" dedik Yaren'le aynı anda. Bizim Sami'yle garip bir ilişkimiz vardı. Sevgili değildik ama kıskanırız birbirimizi. Başka kız yada erkekle görüşünce.
¤~~¤~~¤~~¤~~¤~~¤~~¤~~¤~~¤
~1 hafta sonra~
Havalimanı'nda Yaren'le sarılıp ağladık bi süre. Sami'yi uğurlayıp eve döndük. Amk Bff'si gitti işte. Mal nolcak. Okula doğru yol aldık beraber. Bahçeden girince herkes bize bakıp konuşmaya başladı. Tabi yani fameyiz olum o kadar. Sınıfa çıkıp sıraya oturduk. En arkaya. Sonra nöbetçi öğrenci gelip bu gün tatil olduğunu söyledi. Tüm Sınıf dışarıya uçtu. Biz anlamsız bakınca birbirimize gidip gezmeye karar verdik.
Arkadaslar acil bir işim vardı bu yüzden aşırı kısa oldu. O.d s.s. ergen ben ile selamlar.