Sabah cuma gününün vermiş olduğu yorgunlukla uyandım. Ama kalkamadım. Neden? Çünkü ayağımın üzerinde en sevdiğim (!) Tişörtümle uyuyan bir adet camış Yaren vardı. Yavaşça ayağımı çekip yataktan kalktım. Mevsim kış ,aylardan mart. Buzlu bir kovayı alıp Yaren'in başından aşağı döktüm.
"Ananı sikeyim!!!!!"
"Yavaş gel Yaren'cim!"
"Nabıyon sen aq nabıyon!"
En masum yüz ifademi takınıp "Ice Bucket Challenge -,-"
Bu konuşmanın ardından Yaren'in beni evin içinde yarım saat kovalaması söz konusu iken birden aklımıza dün yaptığımız araştırma -çok ciddi gibi duruyo jfjfj- sonuçlarında o mesajları kimin attığını bulamadık. Gece geç saatte kadar oturunca annemde Yaren'i yanlız salmadı. Oda bizde kaldı. O diilde okul yok len alekte mowik mowik yu lakta mowi- sustum teyse vurmaa!
Yaren'le odayı toplayıp masaya geçtik. Önce kim bu mesajları atıyor onu bulmamız lazım. Bir liste hazırlamaya karar verdik. Her mesajın sonunda -A yazıyordu. Kağıda yazmaya başladım.
-Ali
-Aras
-Ayaz
-Acun
-Ahmet
-Abidin
-Abdullah
-Abdulkerim
-Abdurrahman
"Lan kızım Abidin ne ya! Abdullah falan bu devirde öyle isim olan mı var?"
"Belki bu çocuk Arap Birliklerinin oğlu? Nerden bilcen? Belki bu imanlı bir boy?
Teallam ya!"
"Tamam Selin. Tamam."
Biraz sessiz kaldık. Sonra Yaren yine (!) konuşmaya başladı.
"Lan hani geçen sene bir jojuk vardı. Adı Ateş . Sana çıkma teklifi etmişti. Sami'de onu dövmüştü. O olmasın? "
Biraz düşündüm. Mantıklı geldi. Aslında yakışıklı ve kaslı ha bide sempatik biriydi. Yakışıklı dedim dimi?
+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+
Kesinlikle O'ydu. Ateş....
Biliyorum acayip kısa oldu ama bu cidden abartmadan 23. Yazmam. Wattpad kaydetmek yerine güncellendi ve zaman aşımına uğradı. Bende insanım lan! Neyse ana karakterler belli oldu. Selöğn ve Ateş. Ateş ve Selin gelecek bölümde medyada. Yarından sonra yb gelir :)