ملك = أدخل ...اتفضل اقعد
ولسه بترفع ملك رأسها علشان تتكلم معاه
ملك تقوم تقف بصدمة = عمر !!!
عمر يبصلها بقوة مكنش مستوعب المفاجأة وبدون أي مقدمات قام من مكانه وجري عليها حضنها بقوة ...
عمر = وحشتينى اووي ي ملك ...
انتي قدرتي تتخلصي من الجواز وعرفت مكان شغلي وجيتي علشاني صح
ملك لسه واقفة مصدومة ودموعها بتزيد في عنيها وفي لحظة بتفتكر كل إلا مرت بيه بسبب عمر وكل الوجع إلا عاشت فيه بسببه وبقوة تدفعه بإيديها لبعيد = أنت أزاي تتجرأ وتقرب مني كدا !!
عمر = انا ااا انا أسف ي ملك بس يمكن من المفاجأة مقدرتش أسيطر ع نفسي ويقرب ويمسك إيدها وبصوت دافئ
= بحبك ي ملك أووى وكنت متأكد انك هتقفي قدامهم كلهم وهترفضي الجواز علشان نكمل مع بعض...
ملك تشيل إيديها بقوة من إيده وبعصبية = لو لمستنى تاني صدقنى هتندم فاهم!!
عمر = انا عارف انك زعلانة مني بس صدقينى غصب عني وكنت بتعذب زيك بالظبط وانا بعيد عنك....
ملك = أنت مين قالك أساسا انك تستحق دمعة واحدة من عيني!!! .... انا لو كنت بكيت وتوجعت فدا علشان سنين من عمري خسرتها وقذرتها بوجودك فيها ...
عمر يتصدم من كلامها ومكنش قادر يرد
تمسح ملك دموعها وبصوت حاد تكمل = إلا يتزعل عليه لازم يكون راجل بس أنت زي ما قال تميم متخصش صنف الرجال غير بالاسم وبس ...
عمر = ملك ي حببتى أنا أسف عارف ومقدر ألا مريتى بيه بس أقولك تعالي ننسي كل حاجة ونفتح مع بعض صفحة جديدة...
ملك بضحكة أستهزاء= أنسي ايه وصفحة جديدة ايه الا عاوزني افتحها ... أنت باين عليك لسه مفهمتش إلا أنا بقوله
عمر = ملك أنا لسه بحبك وانتي كمان بتحبينى ...
ملك تضحك وتقول = نعم !! وانت جايب الثقة دى منين ان شاء الله ...
عمر بإبتسامة يقرب منها ويحط إيده ع وشها يمسح دموعها ويقول = لو مش بتحبينى مكنتيش سألتي وعرفتى أني اتنقلت من لندن لفرع دبي وجتيلي ع هنا
ملك تشيل إيده من ع وشها وتضربه بالقلم ع وشه بقوة وهي بتقول = قولتلك لو قربت مني تاني هتندم
ملك إلا كنت تعرفها ماتت مع أخر رسالة بعتهالها...
عمر = طيب لو مكنتيش لسه بتحبينى جيتى ورايا ليه؟!!
تضحك ملك وتروح تقعد ع كرسي المكتب وتقول بكل قوة وثقة = أنت واقف قدام مدام ملك مديرة العلاقات العامة في الشركة دي ...
عمر يقعد وهو مصدوم من كلامها وبعدها يضحك بقوة = لسه دمك خفيف وبتحبي الهزار متغيرتيش مدام أيه ومديرة أزاي أنتي أكيد بتهزري ....
أنت تقرأ
القلب المسكون
Romance_ بقولك ايه عاوز أسألك سؤال ... = ها خير .. _ أنتي لابسة ايه ؟ = تصدق أنك سافل ومشفتش بربع جنيه تربية _ والله أنتى إلا مشفتى بربع جنيه سلكان ... دايما بتفهمينى غلط كدا .. = هو انت بتسألني صليت العشا ولا لأ ما تشوف سؤالك الأول...